  • 11. Data: 2004-10-14 11:41:28
    Temat: Re: [PYTANIE] Inteligo
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > A to 1 wrześnie mozna było ? B ja wiem o 1 października. Tak, 1
    > października.

    Oczywiscie ze 1 X, kobieta mowila ze dzwonili do wszystkich bo ciagle mowia
    EDO=IKE stad czesc klientow moglaby sie pomylic a Inteligo prowadzic IKE nie
    bedzie.

  • 12. Data: 2004-10-14 11:48:31
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    Użytkownik "edwin2" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otrzymać debet, lecz nie mogę wypełnić formularza. Pojawia mi się
    > komunikat: "Przepraszamy, z weryfikacji Twoich danych wynika, że nie
    > możesz ubiegać się o debet ponieważ: Produkt kredytowy jest przeznaczony
    > dla klientów, którzy aktywnie używają konta Inteligo. Zachęcamy Cię do
    > częstszego korzystania z naszej oferty."
    > Nie rozumiem tego, gdyż cały czas korzystam z konta (jestem sprzedawcą
    > na allegro.pl) i dostaję dosyć często przelewy. Chciałbym się dowiedzieć,
    > czy oreintujecie się jakie są tego przyczyny, co muszę zrobić, aby

    Mialem ten sam komunikat, a korzystalem czynnie z konta... po ok 3-4
    miesiacach od otwarcia konta komunikat zmienil mi sie na "nie posiadasz
    zdolnosci kredytowej"... i tez nigdzie nie moge sie dowiedizec co to
    znaczy.. zaznaczam ze nawet nie wypelniam wniosku :(

  • 13. Data: 2004-10-14 22:02:36
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!>

    GideoN wrote:
    > hm poczekac, albo wiecej uzywac konta, albo zalatwic sobie stale
    > wplywy z pracy na konto.

    nic nie daje... najpierw mialem komunikat z tym aktywnym korzystaniem, a
    teraz ze nie mam zdolnosci ... ;)

    i nie pomaga solidna pensja i uregulowany stosunek ;) a algorytm jest
    bezduszny i nikt nie wie co wpisac zeby przeszlo i dalo chocby 100pln

    --
    Tomek