  • 1. Data: 2003-12-12 17:55:14
    Temat: POP - IDEA [NTG] ... ale z finansami ;) (nie znalazłem odpowiedniej grupy)
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    http://www.idea.pl/portal/map/map/pop_pay;SID=1Z2mEf
    U58qf4novMvShT!1039956994!168575090!7001!7002?TARGET
    =POP_HT_PAY

    Komórka w POPie ... jest na niej 50 PLN ... kończy się okres ... powinno
    nastąpić kolejne doładowanie ... Idea nie przesłała sms'a przypominającego o
    konieczności doładowania, choć zazwyczaj to robi ... Gdy ktoś długo nie
    korzysta z tel, nie może usłyszeć komunikatu na ten temat przed połączeniem

    Jak dla mnie wyzerowanie w ten sposób 50 PLN jest to po prostu kradzież ...

    Pozdrawiam
    SP

  • 2. Data: 2003-12-12 18:43:39
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisała:

> [...]
    > Jak dla mnie wyzerowanie w ten sposób 50 PLN jest to po prostu kradzież ...

    Coś słabo szukałeś (grup w hierarchi pl.* nie jest zbyt dużo)
    FUT pl.misc.telefonia.gsm

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2003-12-12 19:00:21
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:brcvh7$ihf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Żesz... pl.misc.telefonia.gsm...

> [...]
    > konieczności doładowania, choć zazwyczaj to robi ... Gdy ktoś długo nie

    Nie robi tego od zeszłego roku - czyli od wprowadzenia nowej platformy.

    > korzysta z tel, nie może usłyszeć komunikatu na ten temat przed
    połączeniem
    > Jak dla mnie wyzerowanie w ten sposób 50 PLN jest to po prostu kradzież

    Zaakceptowałeś regulamin?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-12-12 19:16:14
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisał w wiadomości

    > Nie robi tego od zeszłego roku - czyli od wprowadzenia nowej platformy.

    Nie wiem od kiedy robi ... (wytłumaczenie niżej) ...

    > połączeniem
    > Zaakceptowałeś regulamin?

    Nie .. bo dzięki bogu u tych złodziei korzystam tylko z abonamentu ..
    omawiany przypadek - znajomej telefon, której sam podsyłam co jakiś czas
    grosz na to konto ..
    Swoją drogą .. Wszystko ładnie pięknie ... A gdyby tak banki wprowadziły
    zapis regulaminowy ;), że jeśli w grudniu nie zasilisz konta ROR kwota
    średnią z wpływów z całego roku - zerujemy ci konto ;> ... Wielki krzyk (w
    regulaminie wpisane) ... Od razu powołanie na cywila, że tak nie wolno bla
    bla bla ...

    Sorry batorry ... ale to nie USA ... u nas jednak silniejszy od zapisów
    umownych jes KODEKS ... Pytanie ... czy to jawne krojenie kasy ... Bo ktoś
    wpłacił 50 PLN i nagle to 50 PLN zmienia się w 0 PLN ... Jak to w
    księgowości wygląda ?

    Druga sprawa - "NIEZAMAWIANA INFORMACJA HANDLOWA".(To juz moj przypadek)
    Poprosiłem tych złodziei z PTK CENTERTEL o nie przysyłanie mi reklamowych
    smsów na moj telefon kom.
    Wczoraj przyslali ...
    Zadzwoniłem do BOK i pytam z jakiej paki zaśmiecają mi skrzynkę odbiorczą w
    telefonie ... wyjaśnienia nie było jak to możliwe ... co więcej ... okazało
    się, że nie prawdą jest jakobym posiadał blokadę tych smsów od ponad roku

    Druga kwestia - Natarczywe wciskanie mi do faktur gazetek z reklamami ,
    których ja nie chcę czytać ;)
    Ale jak już w temacie było NTG ;) Myślałem, że się ktoś podczepi pod mój żal
    ... a tu lipa ;)

    Pozdrawiam
    SP

  • 5. Data: 2003-12-12 20:45:05
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Stasio Podróżnik <d...@n...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:brd46q$f97$...@a...news.tpi.pl...

    > Poprosiłem tych złodziei z PTK CENTERTEL o nie przysyłanie mi reklamowych
    > smsów na moj telefon kom.
    > Wczoraj przyslali ...

    Ja kiedyś dzwoniłem i już nie przychodzą.
    Ale miałem za to inne przeboje. Kupiłem telefon w autoryzowanym punkcie (abo
    w NIO). Co tydzień-dwa dostawałem sms o treści przybliżonej do tej "Nowa
    promocja w sieci Idea. Zapraszamy do punktu na ulicy .... ". Jak się
    wkurzyłem, to zadzwoniłem do boku, jak oni mogą wykorzystywać na własny
    użytek informacje z umowy. Ale panienka powiedziała, że numer, z którego to
    przyszło jest prywatny i nic nie może zrobić "może ktoś podszywa się pod
    salon, a numer zgadł" - miasto i adres pewnie też zgadł. Ale przestały w
    końcu przychodzić...

  • 6. Data: 2003-12-13 09:13:07
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:brd46q$f97$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie .. bo dzięki bogu u tych złodziei korzystam tylko z abonamentu ..
    > omawiany przypadek - znajomej telefon, której sam podsyłam co jakiś czas
    > grosz na to konto ..

    Więc znajoma powinna znać regulamin.
    Wyślij pismo - listem/faksem, z _prośbą_ o zwrot anulowanych środków.
    Przejdzie.

    Poza tym. To się sponsoring nazywa !! ;-)

> [...]
    > umownych jes KODEKS ... Pytanie ... czy to jawne krojenie kasy ... Bo ktoś
    > wpłacił 50 PLN i nagle to 50 PLN zmienia się w 0 PLN ... Jak to w

    Możesz uderzyć do UOKiK, albo Federacji Konsumentów.

> [...]
    > Poprosiłem tych złodziei z PTK CENTERTEL o nie przysyłanie mi reklamowych

    A tutaj to PTK faktycznie przegina. I nie zawsze da się to logicznie
    wytłumaczyć. Sprawę monitoruję.

    Proponuję załatwienie tego pisemnie.

> [...]
    > których ja nie chcę czytać ;)
    > Ale jak już w temacie było NTG ;) Myślałem, że się ktoś podczepi pod mój

    Lipa. Dobrze, że nie spytałeś na pmtg, bo tam by Cię jeszcze bardziej
    opierniczyli.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl

  • 7. Data: 2003-12-16 20:19:05
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    > Więc znajoma powinna znać regulamin.
    > Wyślij pismo - listem/faksem, z _prośbą_ o zwrot anulowanych środków.
    > Przejdzie.

    Odpowiedź BOK IDEA :

    Szanowny Panie,

    Uprzejmie wyjaśniamy, że zgodnie z § 16.1. Regulaminu świadczenia usług
    telekomunikacyjnych: *Abonent może wykonywać i przyjmować połączenia
    oraz korzystać z innych usług telekomunikacyjnych do wysokości limitu
    jednostek taryfowych przez czas określony, wskazany na POPkarcie lub
    podany do wiadomości abonenta w inny sposób, od dnia włączenia się do
    sieci, albo ostatniego uzyskania lub zwiększenia limitu jednostek
    taryfowych". Ponadto zgodnie z § 16.2. ww. Regulaminu: *Jeśli abonent
    nie uzyskał lub nie zwiększył swojego limitu jednostek taryfowych
    podczas okresu opisanego w § 16.1., po jego upływie, wartość
    niewykorzystanego limitu będzie automatycznie anulowana". Dlatego też
    w dniu 03.12.2003 uzyskany limit na numerze 503xxxxxx w kwocie 55,67 zł
    brutto przepadł z powodu zakończenia okresu opisanego w § 16.1. W
    związku z powyższym nie możemy przychylić się do Pana roszczeń.

    Od powyższej decyzji przysługuje Panu prawo wniesienia pisemnego
    odwołania do Dyrektora Pionu Obsługi klienta PTK Centertel Sp. z o.o.
    w terminie 14 dni od doręczenia niniejszego pisma.

    Z poważaniem,
    Robert Balcerek
    Biuro Obsługi Klienta

    I H** POMPKĘ STRZELIŁ ;)

    Pozdrawiam
    SP

  • 8. Data: 2003-12-16 20:27:30
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    <d...@c...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Z poważaniem,
    > Robert Balcerek
    > Biuro Obsługi Klienta
    >
    > I H** POMPKĘ STRZELIŁ ;)

    A to cholera jedna... ZAWSZE przechodziło...

  • 9. Data: 2003-12-16 21:34:51
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    > A to cholera jedna... ZAWSZE przechodziło...

    Grzać to ;) Sami chcieli ... Przypieprzyłem się teraz z własnego telefonu o
    spam :

    Sms pomimo blokady reklam
    Gazetki załączane do faktury
    Nagranie na poczcie głosowej o treści "Tu twoja idea .. weź udział w
    konkursie..."

    Będę wojował z tej strony ... nie przepuścili koleżance 50 PLN pojade po
    nich z ramienia swojego telefonu ...

    Defacto stracili 2 klientów - koleżanka zmienia operatora ... może nie
    będzie lepszy .. ale "w imię zasad sk*****" (Ja też od stycznia zmieniam)
    Stracili mnie .. czyli abonamenciaka Idea Optima 360 z rach miesiącznymi nie
    mniejszymi jak 450 pln ...

    Pozdrawiam
    SP

  • 10. Data: 2003-12-16 21:47:47
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    > Grzać to ;) Sami chcieli ...

    Ale po prostu zdziwiłeś mnie... Czyżby dział reklmacji dostał nowe wytyczne
    odnośnie takich spraw... _NIGDY_ nie robili problemów. A _prosiłeś_, czy
    miałeś postawę roszczeniową ? Bo jeśli ich powyzywałeś od złodziei, czy coś
    w tym stylu, to się nie dziwię...

    > Przypieprzyłem się teraz z własnego telefonu o
    > spam :
    > Sms pomimo blokady reklam

    Udejrzaj. Pisemnie, możesz napisać też do wiadomości UOKiK, tak, żeby
    widzieli. Polecam!

    > Gazetki załączane do faktury

    Niczego nie łamią wysyłając ją. Nie ma chyba nawet możliwości
    nieotrzymywania gazetek.

    > Nagranie na poczcie głosowej o treści "Tu twoja idea .. weź udział w
    > konkursie..."

    Nie podpada pod ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną IMHO.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara