  • 1. Data: 2003-12-12 18:08:19
    Temat: Kredyt dla rolnika
    Od: "Aga i Marcin" <e...@t...cy>

    Witam !
    pytanko brzmi jakich dokumentów wymagają banki od rolnikow ?? na stronach
    banków mało informacji w temacie...

    z góry dzieki za info

    Marcin

  • 2. Data: 2003-12-12 18:22:08
    Temat: Re: Kredyt dla rolnika
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Ja wiem tylko tyle, że PKO BP SA ma w ofercie konta dla rolników i
    większość kredytów z refundacją odsetek jest obsługiwana przez ten bank.
    Więcej nie mogę napisać bo już wychodzę z pracy.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 3. Data: 2003-12-12 18:26:25
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    Aga i Marcin <e...@t...cy> napisał(a):

    > Witam !
    > pytanko brzmi jakich dokumentów wymagają banki od rolnikow ??

    Jeśli są to osoby fizyczne uzyskujące dochód z tytułu działalności rolniczej,
    to np.:
    - Oświadczenie wnioskodawcy o wysokości średnich, miesięcznych dochodów po
    opodatkowaniu z gospodarstwa rolnego, uzyskanych w okresie ostatnich 12 miesięcy.
    - Nakaz płatniczy podatku rolnego (plus dowód wpłaty)
    - Zaświadczenie z urzędu gminy o dochodach z gospodarstwa rolnego (o ile
    zawiera informację o liczbie hektarów przeliczeniowych), o niezaleganiu z
    podatkiem rolnym
    - Dowody wpłat składek na ubezpieczenie społeczne rolników w Kasie Rolniczego
    Ubezpieczenia Społecznego (zaśw. o niezaleganiu ze składkami)

    Pozdr. wszystkich rolników ;)

  • 4. Data: 2003-12-12 22:31:02
    Od: "Małgorzata Siedlecka" <m...@w...pl>

    Witam,
    najczęściej wymagane są następujące dokumenty:
    - zaświadczenie z KRUS o nie zaleganiu z opłatą składek na ubezpieczenie
    społeczne,
    - zaświadczenie z Urzędu Gminy o dochodowości i braku zaległości
    podatkowych,
    - umowę dzierżawy ziemi w przypadku jej dzierżawienia lub akt własności
    ziemi,
    - rachunki, które udokumentują sprzedaż płodów rolnych.
    jednakże banki zastrzegają sobie możliwość przedstawienia dodatkowych
    dokumentów.

    Pozd.
    Małgorzata