  • 11. Data: 2003-12-17 12:29:26
    Temat: Re: POP - IDEA [NTG] ... ale z finansami ;) (nie znalazłem odpowiedniej grupy)
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisał w wiadomości
    news:brnui1$6j7$1@news.onet.pl...

    > Ale po prostu zdziwiłeś mnie... Czyżby dział reklmacji dostał nowe
    wytyczne
    > odnośnie takich spraw... _NIGDY_ nie robili problemów. A _prosiłeś_, czy
    > miałeś postawę roszczeniową ? Bo jeśli ich powyzywałeś od złodziei, czy
    coś
    > w tym stylu, to się nie dziwię...

    Prosiłem ... Przytaczam treść pisma :
    "Szanowni Państwo.
    Proszę o ..."

    > Udejrzaj. Pisemnie, możesz napisać też do wiadomości UOKiK, tak, żeby
    > widzieli. Polecam!

    Napisałem co mi na żołądku leży ... najpierw kulturalny mail, na który już
    odpowiedzieli ... a potem jazda z DW UOKiK

    > Niczego nie łamią wysyłając ją. Nie ma chyba nawet możliwości
    > nieotrzymywania gazetek.

    No to Stasio Podróżnik zdziwi cię drugi raz . Odpowiedź na pierwszego
    (kulturalnego) maila :
    "
    Szanowny Panie

    Uprzejmie wyjaśniamy, że PTK Centertel od początku działalności w różny
    sposób promuje swoje usługi i produkty. W każdym miesiącu są wprowadzane
    promocje innego typu, a ich zróżnicowanie oraz atrakcyjność jest stale
    dostosowywana do coraz większych wymagań osób pragnących korzystać z
    usług telefonii komórkowej.

    Sieć Idea pragnie wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Nasza
    oferta jest stale wzbogacana i będziemy ją coraz bardziej uatrakcyjniać
    w przyszłości. Zarówno obecni, jak i przyszli Abonenci naszej sieci mogą
    oczekiwać, że będziemy im oferować optymalne i nowoczesne rozwiązania.

    O każdej nowej usłudze, ofercie lub zmianie taryf chcemy na bieżąco
    informować naszych klientów za pomocą mediów lub materiałów wysyłanych
    bezpośrednio do Państwa. Dlatego też przesyłaliśmy Pana łącznie z
    rachunkiem abonenckim różnorodne informacje o naszej sieci. Przykro nam,
    że nie jest Pan zainteresowany otrzymywaniem tego typu materiałów.
    Dlatego też przyjęliśmy Pana dyspozycję w tej sprawie, tym samym nie
    powinien Pan już otrzymywać z rachunkiem żadnych materiałów promujących
    usługi w sieci Idea.

    Dziękujemy za zgłoszenie. Jesteśmy do Pana dyspozycji.

    Z poważaniem
    Edyta Sokół
    Sekcja Reklamacji
    "

    > Nie podpada pod ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną IMHO.

    Ale zajmuje mi miejsce w skrzynce odbiorczej poczty głosowej, za które
    defacto płacę . Ktoś nie będzie mi mógł zostawić WAŻNEJ wiadomości, bo IDEA
    stwierdziła, że muszę wiedzieć o konkursie ;)

    Czekam dalej na odpowiedź na list wysłany fax+list polecony z kopią do UOKiK
    ;)

    Pozdrawiam.
    SP

  • 12. Data: 2003-12-19 09:16:16
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

> [...]

    > odnośnie takich spraw... _NIGDY_ nie robili problemów. A _prosiłeś_, czy
    > miałeś postawę roszczeniową ? Bo jeśli ich powyzywałeś od złodziei, czy

    Ok ... poleciałem ostro i dalej pociągnę ...
    Poinformowałem ich ( w odpowiedzi na ich odpowiedź na reklamację) , że
    stracili właśnie tego karciaka i abonament ,k tóry posiadam ja ...
    Poprosiłem o wskazanie możliwości usunięcia danych osobowych z jednego
    telefonu i drugiego, rozwiązanie umowy i takie tam .. czyli jak zamknąć u
    nich wszystko co z tymi 2 telefonami ma coś wspólnego ... Przyszła taka
    odpowiedź :

    "Szanowny Panie,
    Uprzejmie wyjaśniamy, że zgodnie z § 16.1. Regulaminu świadczenia usług
    telekomunikacyjnych: *Abonent może wykonywać i przyjmować połączenia
    oraz korzystać z innych usług telekomunikacyjnych do wysokości limitu
    jednostek taryfowych przez czas określony, wskazany na POP-karcie lub
    podany do wiadomości abonenta w inny sposób, od dnia włączenia się do
    sieci, albo ostatniego uzyskania lub zwiększenia limitu jednostek
    taryfowych". Ponadto zgodnie z § 16.2. ww. Regulaminu: *Jeśli abonent
    nie uzyskał lub nie zwiększył swojego limitu jednostek taryfowych
    podczas okresu opisanego w § 16.1., po jego upływie, wartość
    niewykorzystanego limitu będzie automatycznie anulowana".

    Zgodnie z powyższym uzyskany limit w kwocie 55,67 zł przepadł w związku
    z zakończeniem okresu opisanego w § 16.1. w dniu poprzednim.

    Jednakże wyjątkowo postanowiliśmy przychylić się do Pana prośby
    powiększając limit jednostkowy numeru 503 XXX XXX w dniu 18 grudnia
    2003 o utraconą kwotę 55,67 zł brutto wraz z przedłużeniem limitu czasu
    dla połączeń wychodzących do 18 stycznia 2004.
    Z poważaniem
    Aneta Stępień
    Sekcja Reklamacji
    "

    ROTFL ;)

    Ale to nie koniec ... nie odpuszczę jeszcze reklam ;)
    Pozdrowienia ...
    SP