    From: "BigDario" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: POMOCY .................
    Date: Mon, 15 Jul 2002 10:01:33 +0200

    > co teraz zrobić, czy dana kwota (1000 zł) została jedynie na jakiś czas
    > zablokowana z rachunku, czy została zaksięgowana
    > jakby została podjęta z bankomatu....
    > bankomat nie wydał żadnego pokwitowania, tylko wydał samą kartę....
    > miało to miejsce we Wrocławiu, na Podwalu w budynku BRE Banku
    >
    > co mam robić pomóżcie.........

    witam!

    zadzowniłem na mLinke i rozmawiałem z jakimś gościem po drugiej stronie
    linii,
    który nic innego nie robił tylko potwierdzał moje dane, po czym
    poinformował, że wypłata miała miejsce...
    natomiast jeżeli nie było wypłaty środków to zostanie to skorygowane wciągu
    7 dni....

    na inne pytania nie umiał odpowiedzieć....

    co mam teraz robić......oprócz czekania....zadzwonić później i liczyć, że
    trafię do kogoś bardziej rozgarniętego

    pozdr.
    dario