  • Data: 2016-10-01 17:06:41
    Temat: PKO BP - dwie karty na jedną osobę?
    Od: Netx <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie czy w PKO BP można mieć dwie karty wypisane na właściciela
    konta czyli aby jego nazwisko i imię były nadrukowane na obu kartach?
    Niestety nie znam na razie rodzaju konta więc załóżmy że pytam o dowolne
    istniejące konto w PKO BP. Powinna być możliwość wypłaty z bankomatu z
    obu kart. W mBank wiem że można mieć w ten sposób jedną kartę Vida a
    drugą Mastercard - obie na siebie - a jak jest w PKO BP?