  • 1. Data: 2016-10-01 17:06:41
    Temat: PKO BP - dwie karty na jedną osobę?
    Od: Netx <n...@c...pl>

    Mam pytanie czy w PKO BP można mieć dwie karty wypisane na właściciela
    konta czyli aby jego nazwisko i imię były nadrukowane na obu kartach?
    Niestety nie znam na razie rodzaju konta więc załóżmy że pytam o dowolne
    istniejące konto w PKO BP. Powinna być możliwość wypłaty z bankomatu z
    obu kart. W mBank wiem że można mieć w ten sposób jedną kartę Vida a
    drugą Mastercard - obie na siebie - a jak jest w PKO BP?

  • 2. Data: 2016-10-01 22:10:17
    Temat: Re: PKO BP - dwie karty na jedną osobę?
    Od: n...@p...pl

    nie wiem jak jest w marmurkowym iPKO, ale jeśli chodzi
    o należące do PKO BP konto inteligo to można mieć tam
    wydane do tego samego rachunku Visa oraz Mastercard,
    jestem pewny bo mam i używam.