eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP Lokata SAN REMO i darmowa KK i podobno bez formalności?? › PKO BP Lokata SAN REMO i darmowa KK i podobno bez formalności??
  • Data: 2004-04-07 19:24:48
    Temat: PKO BP Lokata SAN REMO i darmowa KK i podobno bez formalności??
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie !
    Dziś pytałem w PKOBP o zasady wydawania KK dla osób,które założą lokatę SAN
    REMO w PKO BP.Pani powiedziała,że karta jest wydawana za darmo (zgodnie z tym
    co napisali w ulotce)ORAZ ,ŻE NIE TRZEBA DOSTARCZAĆ ŻADNYCH ZAŚWIADCZEŃ O
    DOCHODACH ABY OTRZYMAĆ TAKĄ KARTĘ KREDYTOWĄ?
    Sam nie wierzę w to co słyszałem (ta druga część ;) )i dlatego pytam ekspertów
    na grupie.Prawda to czy nie?!?

    Pozdrawiam

    Marcin