  • 1. Data: 2004-10-04 15:25:29
    Temat: PEKAO SA przysłał mi kartę Maestro ...
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    ... i wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że konto w tym #$$@ )(#$ banku
    zamknąłem jakieś ... 3 lata temu !! To się nazywa burdel. Jak sądziecie,
    do jest sens nagłaśniać ta sprawę, bo w końcu ja mogę sobie nieżyczyć
    otrzymywania korespondencji z tego banku a tym samym figurowania na liscie
    jego klientów. Czy dać ta sprawę do mediów. No i kto w tym banku jest
    odpowiedzielny za dystrybucję kart ?

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 2. Data: 2004-10-04 15:52:43
    Temat: Re: PEKAO SA przysłał mi kartę Maestro ...
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Parę lat temu starsze małżeństwo wysądziło od nichj coś ok. 10 tys zł odszkodowania
    za przetrzymywanie danych osobowych...
    JaC
    Ty to masz szczęście ;-))

  • 3. Data: 2004-10-04 16:04:05
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zamknąłem jakieś ... 3 lata temu !!
    sobie nieżyczyć otrzymywania korespondencji z tego banku a
    > tym samym figurowania na liscie jego klientów.

    Bank moze Ci wyslac karte, nie chcesz nie bierz, bedziesz mial zakladke do
    ksiazek.

  • 4. Data: 2004-10-04 16:07:25
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    Dnia Mon, 4 Oct 2004 17:52:43 +0200, 666 <j...@i...pl> napisał:

    > Parę lat temu starsze małżeństwo wysądziło od nichj coś ok. 10 tys zł
    > odszkodowania za przetrzymywanie danych osobowych...
    > JaC
    > Ty to masz szczęście ;-))

    A ile czasu bank musi / ma prawo przetrzymywac dane o nieaktywnym koncie ?

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 5. Data: 2004-10-04 16:08:48
    Od: "Paweł" <h...@g...pl>

    Przetrzymywać to nie może ale MUSI bodajże przez 7 lat - wynika to z prawa
    bankowego i konieczności gromadzenia informacji finansowych - choćby po to
    by móc odpowiedzieć na pytania które możesz Ty lub inne instytucje zadać po
    paru latach

    natomiast czym innym jest przechowywanie takich archiwalnych danych - które
    bank musi wykonywać z mocy prawa a czym innym jest ich przetwarzanie w
    dodatku bez Twojej wiedzy i zgody - na to są odpowiednie paragrafy

  • 6. Data: 2004-10-04 16:09:32
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    Dnia Mon, 4 Oct 2004 18:04:05 +0200, Seba_Fan
    <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    > Bank moze Ci wyslac karte, nie chcesz nie bierz, bedziesz mial zakladke
    > do
    > ksiazek.

    No ale karta Maestro jest związana z kontem. Ciekaw jestem, czy dałoby się
    na nią zaciągnąć debet. A jeśli tak, to chyba nie mogą potemściągnąć
    należności z nieistniejącego konta

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 7. Data: 2004-10-04 16:19:19
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    Dnia Mon, 4 Oct 2004 18:08:48 +0200, Paweł <h...@g...pl> napisał:

    > natomiast czym innym jest przechowywanie takich archiwalnych danych -
    > które
    > bank musi wykonywaae z mocy prawa a czym innym jest ich przetwarzanie w
    > dodatku bez Twojej wiedzy i zgody - na to s? odpowiednie paragrafy

    Domyślam się, że powyższa sytuacja pod "paragrafy" podpada. Czy tak ? Czy
    jest to naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych ?

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 8. Data: 2004-10-04 16:33:37
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "jaQbek" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości

    > No ale karta Maestro jest związana z kontem. Ciekaw jestem, czy dałoby się
    > na nią zaciągnąć debet. A jeśli tak, to chyba nie mogą potemściągnąć
    > należności z nieistniejącego konta

    Na Maestro nie da sie zaciagnac debetu, bo to jest karta debetowa i na
    dodatek chodzi tylko w terminalach elektronicznych. gdyby Ci przyslalei
    jakas wypukla, mialbys wieksze pole do popisu. ;-)

    marekz

  • 9. Data: 2004-10-04 18:24:25
    Temat: Re: PEKAO SA przys|a| mi kartŕ Maestro ...
    Od: \"@ <bmizerski(\"@)yahoo.co.uk>

    > Bank moze Ci wyslac karte, nie chcesz nie bierz, bedziesz mial zakladke do
    > ksiazek.

    Ale jak nie odeślesz z awanturą (i to dużą), to zaraz obciążą za wydanie
    karty.

    Taniej zakładkę zrobić z papieru.

    dreptak

  • 10. Data: 2004-10-04 19:37:00
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    jaQbek napisał(a):

> [...]
    > sądziecie, do jest sens nagłaśniać ta sprawę, bo w końcu ja mogę sobie
    > nieżyczyć otrzymywania korespondencji z tego banku a tym samym

    tego akurat nie masz prawa sobie życzyć... inaczej - masz prawo, ale
    bank nie ma prawa tego żądania zrealizować... Twoje dane jako BYŁEGO
    klienta są i będą przechowywane...