    From: cyna <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Oszustwo na Allegro i reklamacja przelewu w mBanku
    Date: Sat, 25 Oct 2003 13:42:13 +0200

    Witam

    Tak sie zlozylo ze zostalem oszukany przez jednego Allegrowicza.
    Zaplacilem za towar ktorego nie otrzymalem.
    Zrobilem przelew na konto w mBanku (z mBanku) na falszywe dane osobowe
    Poprawny byl tylko nr rachunku.

    Czy mam prawo do reklamacji tego przelewu ? Jak to widzicie ?

    Tak na chlopski rozum to jest jakas paranoja ze niektore banki (w tym
    mBank) nie sprawdzaja zgodnosci danych osobowych posiadacza rachunku.

    Wyslalem zapytanie do mBanku ale mnie olali (konkretnie najpierw
    odpisali nie na temat a potem to juz ignorancja)

    Pytam bo nie chce mi sie zakladac juz trzeciej sprawy w mysl 286 KK;)

    pozdrowienia
    cyna