  • 1. Data: 2005-02-06 09:42:08
    Temat: Oprocentowanie lokat w Millennium?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Czy oprocentowanie lokat w tym banku mozna zobaczyc na ich stronie www? Ta
    ich strona przypomina mi reklame w TV, z ktorej nic konkretnego nie wynika.
    Same ogolniki i brak podstawowej informacji jaka jest oprocentowanie oraz
    prowizje dotyczace lokat. Nie znalazlem chyba strony zadnego innego banku,
    ktory nie podawalby swoich stawek.

  • 2. Data: 2005-02-06 09:56:06
    Temat: Re: Oprocentowanie lokat w Millennium?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    www.mille.pl -> linia Millennium Detal -> cennik (prawy dół)

  • 3. Data: 2005-02-06 13:52:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:cu4t48$coe$1@news.elsat.net.pl...
    > www.mille.pl -> linia Millennium Detal -> cennik (prawy dół)

    Dzieki, faktycznie jest, ale na stronie www.millennium.pl jej nie ma, stad
    nie moglem tego namierzyc. Interesowaly mnie oproc. dla lokat walutowych,
    ale widze, ze nic zachecajacego, a jeszcze kaza sobie placic za wyplate
    waluty 4zl. Oferta ponizej kazdego innego banku. Licza na naiwnych.

  • 4. Data: 2005-02-06 14:02:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krzysztof napisał(a):

    > Dzieki, faktycznie jest, ale na stronie www.millennium.pl jej nie ma,

    No nie ma, bo www.millennium.pl to nie jest adres Banku Millennium. No
    ale to chyba widać na pierwszy rzut oka po wejściu.

    Za to google znajduje bez problemu.

  • 5. Data: 2005-02-06 20:17:57
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:cu5bi5$e1l$2@news.elsat.net.pl...
    > No nie ma, bo www.millennium.pl to nie jest adres Banku Millennium. No ale
    > to chyba widać na pierwszy rzut oka po wejściu.
    tak adres pomylkowo wpisalem z reki, faktycznie bylem na :
    http://www.millenet.pl/ , ale znalezienie tego cennika na pierwszy rzut oka
    jest utrudnione. Moze generalnie o to chodzi bo oferta cenowo
    nieinteresujaca.