  • 1. Data: 2005-02-05 21:04:46
    Temat: Jaka jest nanizsza kwota mozliwa w przekazie ?
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    Czy ktos wie na jaka najnizsza kwote mozna puscic przekaz pocztowy na
    poczcie ? Pytam w zwiazku z tym: http://serw.and.pl/rm.html :))))

    Marcin

  • 2. Data: 2005-02-05 21:26:28
    Temat: Re: Jaka jest nanizsza kwota mozliwa w przekazie ?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Nowy ----> Marcin napisał(a):

    > Czy ktos wie na jaka najnizsza kwote mozna puscic przekaz pocztowy na
    > poczcie ? Pytam w zwiazku z tym: http://serw.and.pl/rm.html :))))

    Mimo mojej "sympatii" do tejże rozgłośni - to jest zwykły debilizm...

  • 3. Data: 2005-02-05 22:18:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 5 Feb 2005 22:04:46 +0100, "Nowy ----> Marcin" <.@.> wrote:

    >Czy ktos wie na jaka najnizsza kwote mozna puscic przekaz pocztowy na
    >poczcie ? Pytam w zwiazku z tym: http://serw.and.pl/rm.html :))))
    Hm...
    "Bank Pocztowy SA I oddzial w Toruniu 131263-61580-27006-100-0/0"

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 4. Data: 2005-02-05 22:25:07
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Mimo mojej "sympatii" do tejże rozgłośni - to jest zwykły debilizm...

    Dokladnie.Zgadzam sie z Robertem. Nikt nikogo nie zmusza do sluchania tej
    rozglosni.

    Lelek

  • 5. Data: 2005-02-05 22:35:03
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Wszystko można ... lecz opłata od 0,01 jest na poziomie min. opłaty od
    przekazu pocztowego, tj. 4,70 PLN.

    no comments...

    KS

  • 6. Data: 2005-02-05 22:44:21
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    >Zgadzam sie z Robertem.
    Sorki Wojtek, oczywiscie z Wojtkiem.Przepraszam

    L:elek

  • 7. Data: 2005-02-05 22:47:15
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Lelek* napisał(a):

    > Dokladnie.Zgadzam sie z Robertem. Nikt nikogo nie zmusza do sluchania tej
    > rozglosni.

    Robertem? ;-)

    Gree

  • 8. Data: 2005-02-05 23:34:10
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Kasia napisał(a):
    > Wszystko można ... lecz opłata od 0,01 jest na poziomie min. opłaty od
    > przekazu pocztowego, tj. 4,70 PLN.

    Na moje poczcie od wpłat na rachunki bankowe biora 2,50 ;-)

    > no comments...

    A co do meritum - chyba tak było w przeszłości, jako że ojciec dyrektor
    umieszczał w przeszłości disklajmer, ze wolne od opłaty sa wpłaty na
    poczcie na konto Banku Pocztowego, nie nizsze niz 5 zł

    M.

  • 9. Data: 2005-03-14 22:22:35
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    > Na moje poczcie od wpłat na rachunki bankowe biora 2,50 ;-)
    To są 2 różne usługi ... przekaz pocztowy i wpłata na rachunek bankowy -
    dlatego i opłaty są różne.

    Tomasz