  • 11. Data: 2006-03-02 17:15:21
    Temat: Re: Opłaty w Spółdzielni przy sprzedaży mieszkania
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    X wrote:
    > Twierdza, że tak mają uchwalone w statucie. Czy taki statu obowiązuje
    > członków jak i nie członków spółdzielni??

    O zaświadczenie o niezaleganiu może się ubiegać tylko członek, bo to on nie
    zalega.
    A statut go obowiązuje. Inna sprawa to co w nim pisze - poproś o niego.

    Bogdan B.

  • 12. Data: 2006-03-02 18:28:05
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > O zaświadczenie o niezaleganiu może się ubiegać tylko członek, bo to on
    > nie zalega.

    Nie. Nie musi być członkiem spółdzielni by mu przysługiwało prawo do lokalu.
    Spóldzielnia powinna wydać takie zaświadczenie bez problemu. Jeszcze nigdy
    nie spotkałem się z czymś takim by za zaświadczenia spółdizelnia pobierała
    takie pieniądze.

  • 13. Data: 2006-03-03 15:58:36
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    A kto wyceni Ci mieszkanie ?
    JaC

  • 14. Data: 2006-03-03 15:59:59
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Nie musisz się legitymowac zaświadczeniem o niezaleganiu z opłatami.
    JaC

  • 15. Data: 2006-03-03 16:01:55
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    A wydają może zaswiadczenie o prawie do lokalu w kilku egzemplarzach??
    Jesli tak, to daj namiar na tę spółdzielnię ;-)))
    JaC