  • 1. Data: 2009-09-04 23:24:36
    Temat: Opłata za obsługę niterminowej spłaty w mBanku
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Dwu- lub trzykrotnie zdarzyło mi się nie zdążyć spłacić karty mBanku w
    terminie (spłacam zawsze całość zadłużenia). Następnego dnia, gdy tylko
    zauważyłem, że coś jest nie tak spłacałem ręcznie. Ponieważ kwota
    minimalna pozostała wraz z końcem okresu niespłacona, bank pobierał
    sobie opłatę zatytułowaną "opłata za obsługę nieterminowej spłaty".
    Niestety, nie miałem jeszcze nigdy okazji doświadczyć tej "obsługi" -
    żadnego SMS-a, listu, telefonu, e-maila a nawet wiadomości w serwisie
    transakcyjnym. Czy pobieranie tej opłaty (zwłaszcza w odniesieniu do jej
    przeznaczenia - na obsługę) jest uzasadnione? Może mógłbym złożyć
    reklamację, tylko na co się wtedy powołać?

  • 2. Data: 2009-09-05 04:53:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 05.09.09 01:24, XYZ pisze:
> [...]
    > przeznaczenia - na obsługę) jest uzasadnione? Może mógłbym złożyć
    > reklamację, tylko na co się wtedy powołać?

    Jaks am zauważyłeś - pojawiła się opłata za nietereminową spłatę, czyli
    jednak algorytm nie poszedł standardową drogą dla spłacających w
    terminie, ale uruchomił procedurę obsługi nieterminowej spłaty.

    I za to jest właśnie ta opłata.
    ;)

    --
    Pete

  • 3. Data: 2009-09-05 09:38:55
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Wrz, 06:53, Pete <n...@n...com> wrote:

> [...]
    > jednak algorytm nie poszedł standardową drogą dla spłacających w
    > terminie, ale uruchomił procedurę obsługi nieterminowej spłaty.

    Nie możesz napisac wprost, że go dymają od tyłu, bo opłaty za
    opóźnienie wprost pobrac nie mogą ?

  • 4. Data: 2009-09-05 14:42:01
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 5 Wrz, 01:24, XYZ <j...@m...bin> wrote:
> [...]
    > Niestety, nie miałem jeszcze nigdy okazji doświadczyć tej "obsługi" -
    > żadnego SMS-a, listu, telefonu, e-maila a nawet wiadomości w serwisie
    No to ja pochwalę BZWBK, że parę juz razy zdarzyło mi się, że coś
    "poszło nie tak"(*),
    i w dniu spłaty po godzinie 21 dostawałem smsa, że nie zarejstrowano
    spłaty karty kredytowej,
    dzieki temu jeszcze tego dnia zlecałem przelew z KO w BZWBK (który co
    prawda tego dnia się już nie zrealizował) i nigdy za coś takiego
    opłaty nie pobrali.

    (*) - zlecalem przelew nie z tego rachunkuoszczednosciowego na ktorym
    były środki....;)