  • 21. Data: 2012-10-23 16:48:21
    Temat: Re: OpenShit - 4 Kolory - 10% przez 20 lat wchodzimy?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-10-23, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [...]

> [...]
    (oczywiście poza sezonem wakacyjnym)

    > Dobre! Jestem właścicielem, ale mogę tam być nie dłużej niż 21 dni
    > w roku, i na dodatek tylko poza sezonem. :) Ty tam możesz być przez
    > pozostałe dni, także w sezonie, a ja, właściciel, nie mogę. :)

    Wiesz, jak wynajmiesz komuś lokal, to też nie możesz w nim przebywać
    bez zgody najemcy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2012-10-23 23:41:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    Ty, czyli osoba postronna.

    > Wiesz, jak wynajmiesz komuś lokal, to też nie możesz w nim przebywać
    > bez zgody najemcy.

    A nie jest tutaj tak, że wynajmujemy komuś
    hotel, a ten ktoś zaprasza tam gości? Bo jeśli
    tak jest -- dlaczego ja tam nie mogę zamieszkać
    a Ty (postronna osoba) może?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2012-10-24 09:33:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-10-23, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [...]

    > A nie jest tutaj tak, że wynajmujemy komuś
    > hotel, a ten ktoś zaprasza tam gości? Bo jeśli
    > tak jest -- dlaczego ja tam nie mogę zamieszkać
    > a Ty (postronna osoba) może?

    Te "21 dni poza sezonem", to jest okres kiedy przebywając tamże
    nie pomosisz kosztów przebywania w apartamencie (jedynie wyżywienie).
    I tego dotyczy zapis w umowie.

    Osoba postronna raczej tego przywileju nie ma. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 24. Data: 2012-10-24 09:53:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Paź, 09:33, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

> [...]
    > I tego dotyczy zapis w umowie.
    >
    > Osoba postronna raczej tego przywileju nie ma. :)

    Ciekawe, czy wyzywienie w hotelu jest wtedy obowiazkowe?
    Byly jakis czas temu modne vouchery z bezplatnymi noclegami i bardzo
    drogim obowiazkowym zaprowiantowaniem.

    Swoja droga, ta "inwestycja" realnie by dla mnie wygladala, gdyby
    zamiast "pokoju" oferowano by po prostu udzial w hotelu w kwocie x z
    mozliwoscia 21 dni noclegu w roku.
    Konkretny pokoj brzmi dla mnie dziwacznie - a jak ten jeden pokoj nie
    bedzie mial chetnych i oblozenia lub zostanie zdemolowany i wylaczony
    na czas remontu?

  • 25. Data: 2012-10-24 12:09:02
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 10/24/2012 09:53 AM, krzysztofsf wrote:

> [...]
    > Konkretny pokoj brzmi dla mnie dziwacznie - a jak ten jeden pokoj nie
    > bedzie mial chetnych i oblozenia lub zostanie zdemolowany i wylaczony

    To jest wlasnie pulapka tego typu inwestycji.

    Kupujemy udzial, hotel ma wysokie oblozenie... po czym sie okazuje, ze
    tak sie zlozylo, ze w naszym pokoju oblozenie nie bylo wysokie (a
    zarzadzajacy juz zadbal o to, by oblozenie bylo wysokie w jego pokojach).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 26. Data: 2012-10-24 14:14:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

> [...]
    > I tego dotyczy zapis w umowie.

    > Osoba postronna raczej tego przywileju nie ma. :)

    Zatem dobrze zrozumiałem ducha wypowiedzi,
    którego próżno szukać pomiędzy literami tejże.

    Należało raczej napisać, że właściciel może 21 dni przebywać
    tam za freeko, nie zaś, że może przebywać tam w ogóle.

    -=-

    Zaś korekta RobertaS wskazuje na mataczenie.
    Dla mnie ta oferta jest niedobra, na co wskazuje
    zachowanie (nieco chamskie) osoby nawołującej
    (owego RobertaS właśnie) do skorzystania z tej oferty.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2012-10-24 14:21:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 9...@x...goo
    glegroups.com

    : Ciekawe, czy wyzywienie w hotelu jest wtedy obowiazkowe?
    : Byly jakis czas temu modne vouchery z bezplatnymi noclegami i bardzo
    : drogim obowiazkowym zaprowiantowaniem.

    Ja zaś pamiętam wołczery z bezpłatnym noclegiem i tanim
    (ze 3 dychy) jedzeniem, ale w kiepskich lokalach/,,hotelach''.

[...]

    IMO te 21 dni to bezsens. Biorę szmal z ,,inwestycji'' -- i gdzie
    chcę, tam jadę, płacąc tym szmalem.

    Cała oferta jest nieciekawa choćby z uwagi na zachowanie RobertaS.
    Jeśli teraz (gdzie można czytać w tę i z powrotem) RS kombinuje,
    co będzie później? -- ano będzie tak ,,okładał'' ,,naszą''
    część, abyśmy nie zarobili zbyt wiele.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2012-10-24 14:52:14
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

> [...]
    > Jeśli teraz (gdzie można czytać w tę i z powrotem) RS kombinuje,
    > co będzie później? -- ano będzie tak ,,okładał'' ,,naszą''

    Inaczej. Istnienie (a raczej profesja) RobertaS (choć to przyjazny nam i
    bardzo rzeczowy facet) dowodzi, że wszyscy klienci, którzy mogliby być
    targetem RobertaS są per saldo, statystycznie (niektórzy z nas mogą
    próbować zdobyć krańce krzywej Gaussa) porządnie dymani. Inaczej RobertS
    musiałby poszukać sobie innej roboty.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel