  • 11. Data: 2002-01-13 07:43:59
    Temat: Odp: Ograniczenia przy sprzedaży na kartę
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    > w Fisherze nie mialem takich problemow, bo kwoty byly wieksze, ale wogole
    > jak place karta te pare lat codziennie pare razy - to nigdy mi sie nie
    > zdarzylo - widac na szczescie dla Nas malo jest takich punktow.

    Widocznie duze kwoty dla Fiszera to grubo pnad 200 pln, bo tyle wlasnie nie
    chcieli mi przyjac,

    dobek

  • 12. Data: 2002-01-13 10:52:49
    Temat: Re: Ograniczenia przy sprzedaży na kartę
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Marcin Sternad <s...@p...onet.pl> wrote:
    > W związku z powyższym pytanie: Czy punkt sprzedaży ma prawo odmówić
    > przyjęcia zapłaty kartą gdy kwota jest ich zdaniem za niska?

    SPoradycznie mogą się zdarzyć takie przypadki, jednak naprawdę
    SPORADYCZNIE.

    W razie kłopotów tego typu należy zadzwonić lub zaemailowac do akłajera
    i podać namiary.

    Moja młoda wyleczyła juz sklepy w okolicy odtakich pomysłów.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 13. Data: 2002-01-13 10:54:48
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    MK <m...@i...pl> wrote:

    > Przesada. Dyskutowano tu o tym juz kilka razy. Centrum autoryzacyjne ma maly
    > wplyw na takie dzialania merchantow. Umowa raczej nie zostanie rozwiazana
    > dopoki merchant bedzie przynosil zysk, a nie straty. Nawet straszenie tym
    > chyba skutku nie przyniesie bez dobrej woli merchanta, bo ten przeciez
    > zawsze moze podpisac umowe z innym aklajerem.

    Tyle, że nie należy ulegać zmuszaniom.

    Jeżeli ktoś mówi, że'od 50 złotych' to się mu mówi - to jest Państwa
    wewnętrzne ustalenie, które mnie, klienta nie obowiązuje. Jeżeli uważa
    pan, że coś jest nie w porządku to proszę wezwać policję.

    Przyjmuje pan płatność, czy nie?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 14. Data: 2002-01-13 10:55:40
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Dobek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Moze masz racje, kiedys bylem na spotkaniu z przedstawicielami Polcardu i to
    > sa informacje otrzymane od nich. co do wiarygodnosci nie wypowiadam sie,
    > choc nie mam powodow zeby im nie wierzyc

    Polcard zawsze bardzo dobrze reaguje na takie zgłoszenia. Łaczenie z
    nieprawidłowościami w akceptacji kart.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 15. Data: 2002-01-13 12:34:18
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    > Polcard zawsze bardzo dobrze reaguje na takie zgłoszenia. Łaczenie z
    > nieprawidłowościami w akceptacji kart.

    Zareagowal i tym razem. Z tym, ze w ww. lokalu bede prawdopodobnie dopiero
    we wtorek - srode, wiec bede mial okazje przekonac sie do skuteczosci ich
    interwencji

    dobek

  • 16. Data: 2002-01-13 21:09:32
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Marcin Sternad" <s...@p...onet.pl> writes:

    > A teraz opis sytuacji:
    > Stacja benzynowa RG gdzieś w zapadłej dziurze na terenie Wielkopolski.
    > Chciałem dotankować, zmieściło mi sie za ok 35 PLN. Ja do kasy z kartą
    > (naklejka była a jakże) a tu mi gość zza kontuaru że oni przyjmują zapłaty
    > kartą dopiero powyżej 50 PLN.

    W takich przypadkach dobrze jest zapytac "co w takim razie pan proponuje,
    bo gotowki nie mam, a w ogole to sie spiesze".
    Przyjma zaplate karta, bo w przeciwnym przypadku w ogole nic nie dostana.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator