  • 1. Data: 2002-01-11 22:55:54
    Temat: Inteligo - promocja
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Hej
    Dwa pytania: czy trwa ciągle promocja w inteligo - 50 zł za założenie
    konta??
    Oraz czy razem z umową założenia konta należy do inteligo przesłać ksero
    dowodu osobistego - ktoś mi mówił że nie, co wydaje mi się trochę dziwne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
    A może nawet jeszcze gorsza." Benjamin Hoff

  • 2. Data: 2002-01-12 10:22:13
    Temat: Re: Inteligo - promocja
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 11 Jan 2002 22:55:54 GMT, Budzik <b...@p...onet.pl> wrote:

    >Oraz czy razem z umową założenia konta należy do inteligo przesłać ksero
    >dowodu osobistego - ktoś mi mówił że nie, co wydaje mi się trochę dziwne.

    Nie, kurier ktory przywiezie przesylke powinien sprawdzic dowod
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-01-12 14:09:41
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze w...@a...net.pl:

    > Nie, kurier ktory przywiezie przesylke powinien sprawdzic dowod

    Aha, rozwiązali to w ten sposób.
    W takim razie kolejne pytanie: po jakim czasie od wysłania zgłoszenia można
    się spodziewać kuriera i czy wcześniej umawia się ze mną telefonicznie???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
    że jego więzienna cela jest taka obszerna." Anthony de Mello SJ

  • 4. Data: 2002-01-12 14:16:52
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Budzik" <b...@p...onet.pl>
    (news:12012002.4200A8AA@budzik61.poznan.pl):
    > W takim razie kolejne pytanie: po jakim czasie od wysłania zgłoszenia
    można
    > się spodziewać kuriera i czy wcześniej umawia się ze mną telefonicznie???

    Różnie, u mnie około tydzień. A umawia się, tylko potem często wystawia do
    wiatru :(

  • 5. Data: 2002-01-12 17:22:21
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Robert <m...@k...wp.pl> wrote:
> [...]
    > można

    > Różnie, u mnie około tydzień. A umawia się, tylko potem często wystawia do

    u mnie kurier byl dwa razy (konto "zwykle" i na DG), oba razy na tyle szybko od
    zlozenia wniosku, ze bylem mile zaskoczony (okolo tygodnia).
    Oba razy umwial sie grzecznie i byl punktulanie.
    Ale konto nie jest aktywne od razu po takiej wizycie (kurier nie jest z banku
    tylko z firmy kurierskiej) i konta aktywowanu 2/3 dni po kurierze, jak papiery
    dotarly do Inteligo.

    pozdrawiam

    romek

  • 6. Data: 2002-01-12 17:49:11
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <W...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a1prcd$ckb$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
    banku
    > tylko z firmy kurierskiej) i konta aktywowanu 2/3 dni po kurierze, jak

    Konto indywidualne można aktywować zaraz po odebraniu pakietu. Z firmowym
    jest bodajże inaczej...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 7. Data: 2002-01-12 18:41:33
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze W...@p...com.pl:

> [...]
    > z banku tylko z firmy kurierskiej) i konta aktywowanu 2/3 dni po
    > kurierze, jak papiery dotarly do Inteligo.

    To faktycznie dość szybko, mam nadzieję że nic się nie zmieniło. I ostatnie
    dwa pytania: czy od razu po założeniu konta dostanę swój link pozwalający
    zakładać innym osobom konto z mojego polecenia i czy wpłacając pieniądze do
    banku np. 10 lutego i przelewając dalej 11 lutego pieniądze były na koncie
    1 dzieć, czyli czy z 2000 urośnie rzeczona złotówka odsetek???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

  • 8. Data: 2002-01-13 11:58:14
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
    (news:a1psva$9ot$1@news.onet.pl):
    > Konto indywidualne można aktywować zaraz po odebraniu pakietu. Z firmowym
    > jest bodajże inaczej...

    Moje doswiadczenie jest inne. Czekalem ok. 2 tygodnie od dostarczenia
    pakietu (indywidualne). Podobno zawinil kurier, ktory zwlekal ze
    zgloszenieml faktu doręczenia.

  • 9. Data: 2002-01-13 13:22:24
    Od: kokot <k...@z...ite.pwr.wroc.pl>

    Budzik <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    > banku np. 10 lutego i przelewając dalej 11 lutego pieniądze były na koncie
    > 1 dzieć, czyli czy z 2000 urośnie rzeczona złotówka odsetek???

    Nie, dopiero po dwoch dniach z 2000zl

    kokot

  • 10. Data: 2002-01-13 14:11:09
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Moje doswiadczenie jest inne. Czekalem ok. 2 tygodnie od dostarczenia
    > pakietu (indywidualne). Podobno zawinil kurier, ktory zwlekal ze
    > zgloszenieml faktu doręczenia.

    Strange... Ja chyba aktywowałem od razu po odbiorze... A może nie, nie
    pamiętam już. Może ktoś napisać, jak to powinno wyglądać???

    Ale wydaje mi się, że jak tylko zamknąłem drzwi, to zadzwoniłem i
    aktywowałem...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara