  • 1. Data: 2016-08-24 00:50:26
    Temat: Oferta pożyczki
    Od: l...@g...com

    Cześć
    Masz wątpliwości dotyczące odmowy banków do finansowania potrzeb? Nie martw się, nie
    więcej! Dzięki współpracy, sztywne i certyfikowane przez prawo stawiamy do Państwa
    dyspozycji zakrojone $ 2,000 50,000,000 i wysokości 3% rocznie. Nie opóźnienie i
    wziąć doradzić do finansowania projektu lub cokolwiek innego.

  • 2. Data: 2016-08-24 07:30:26
    Temat: Re: Oferta pożyczki
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 00:50:27 UTC+2 użytkownik l...@g...com napisał:
> [...]
    opóźnienie i wziąć doradzić do finansowania projektu lub cokolwiek innego.

    dawaj

  • 3. Data: 2016-08-24 13:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > dawaj

    Lepiej nie.
    Wiesz jak to mowia: lepiej z madrym zgubić niz z głupim znaleźc.
    A tu ewidentnie... ;-)

  • 4. Data: 2016-08-24 14:23:31
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Ja nie martwić więcej, biorę $18,000,000 finansowania projektu
    certyfikowane. Stawiam zakrojone 3,5%. Nie opóźnienie honoru słowo siedmiu
    lat.

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...