  • 1. Data: 2016-08-23 14:14:23
    Temat: Ciekae czy mam szansę :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Onegdaj założyłem sobie promocyjne Konto Godne Polecenia w BZWBK. Miałem
    dostac premię 120zł. I kicha, najpierw auromat twierdził ze nie
    założyłem konta, potem na moje zapytanie organizator powiadomił mnie
    enigmatycznie że nie dopełniłem warunków promocji, potem na moje dalsze
    dociekania Bank BZWBK poinformował mnie że nie wyraziłem zakładając
    konto wymaganych zgód (na przysyłanie barachła i na posługiwanie się
    danymi). Jako żywo w regulaminie promocji nie było słowa o wyrażaniu
    zgód :) Mogę go zacytować jak kto chce :)
    Złozyłem oficjalną reklamację i czekam co wysmażą. Jak myślicie,
    uwzględnią czy nie?
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 2. Data: 2016-08-23 23:02:25
    Temat: Re: Ciekae czy mam szansę :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" 1dp905knk91zb$....@4...net

    > Onegdaj założyłem sobie promocyjne Konto Godne Polecenia w BZWBK. Miałem
    > dostac premię 120zł.

    Ja miałem nie dostać -- dostałem. I niewiele brakowało, a bym to przeoczył. :)