  • Data: 2004-03-24 16:57:00
    Temat: Re: co zamiast lukasa?
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@i...pl pisze:
    >Że monopolista. Czy jak ktoś używa jakiegoś prduktu
    >to znaczy, że go lubi? A moze w pień wycięto konkurencję?

    Jest mnóstwo czytników news w większości dużo lepszych od OE. Polecam
    grupę pl.news.czytniki. Jest też parę przeglądarek www poza IE. Znalazło
    by się też kilka systemów operacyjnych poza Windowsami. Nikt Cię nie
    zmusza do używania oprogramowania nie spełniającego standardów.

    Z mojej strony [EOT] bo się robi [OT] :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !