  • Data: 2003-06-25 12:19:22
    Temat: Odp: SKOK - Gdynia niewypłacalny ?
    Od: "Adherent" <adherent8@wp..pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Waszczynski <w...@w...org> w wiadomości do grup
    > Napisz skargę do zarządu.
    Wszystkie pisma kierowałem do Zarządu !
    > Cierpliwie czekać ;]
    Pół roku starczy, ciekawy jestem gdybym to ja,
    czy Ty zalegał z pieniędzmi SKOK-owi, co oni
    by zrobili ?

    > Heh, Grobelny nie dawał pożyczek, tylko zbierał kasę, więc porównanie
    > zupełnie nietrafione. Nie nic im nie grozi i nie mają zamiaru upadać, a
    > wręcz przeciwnie - rozwijają się.

    Udoskonalili metodę Grobelnego, czyli są mądrzejsi ?
    cwańsi ?. Rozwijają się ? Grobelny też się rozwijał.
    Czy naprawdę krzyk podniesie się dopiero gdy SKOK przestanie
    wypłacać i te "duże" pieniądze tym którzy tam je lokują?

    Na takie zachowania SKOK-u nie można machnąć ręką.
    Naprawdę proszę poradźcie jak skutecznie odzyskać
    pieniądze ze SKOK-u.
    Oczywiście nie życzę nikomu by się znalazł w takiej
    sytuacji.
    Ad.