  • 1. Data: 2011-05-16 07:09:04
    Temat: Odp: Re: GetinOnline Lokata wspólna do 7%
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2011, 09:00:47 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

    > Wyslalem zapytanie czy 20-ty to graniczna data umieszczenia srodkow na lokacie
    > czy jest dopuszczalny poslizg miedzy zalozeniem lokaty a przelaniem srodkow z
    > zewnatrz.

    Przecież odpowiedź masz w PDF karta produktu...

  • 2. Data: 2011-05-16 07:18:13
    Temat: Re: Re: GetinOnline Lokata wspólna do 7%
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
    2000goo.googlegroups.com...
> [...]

    > zewnatrz.

    Przecież odpowiedź masz w PDF karta produktu...

    Mea culpa, nie czytalem :)
    Ale ulatwie innym - dopuszczalny 2tyg poslizg wplywu srodkow na konto
    od zlozonego wniosku na lokate.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-05-16 07:21:13
    Temat: Re: Odp: Re: GetinOnline Lokata wspólna do 7%
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    > Przecież odpowiedź masz w PDF karta produktu...

    Przez założenie Lokaty Wspólnej rozumie się złożenie przez Klienta
    dyspozycji założenia Lokaty oraz wpływ kwoty Lokaty na rachunek
    wskazany przez Bank w okresie ważności oferty. Do ustalenia, czy
    dojdzie do podwyższenia przez Bank oprocentowania, nie będą brane pod
    uwagę Lokaty, do których dyspozycje założenia zostały złożone w
    okresie ważności oferty, ale wpływ kwoty Lokaty na rachunek wskazany
    przez Bank nastąpił już po upływie okresu ważności oferty. W dniu 21
    maja 2011 r. zostanie obliczona liczba Lokat założonych w okresie
    ważności oferty i zostanie określone na tej podstawie, czy dojdzie do
    podwyższenia przez Bank wysokości oprocentowania Lokaty i do jakiej
    wysokości. Jeżeli dojdzie do podwyższenia oprocentowania Lokat, to
    podwyższone oprocentowanie będzie obowiązywało od dnia 21 maja 2011 r.
    dla wszystkich Klientów, którzy złożyli dyspozycję założenia Lokaty w
    okresie ważności oferty, a kwota Lokaty wpłynęła na rachunek wskazany
    przez Bank w terminie 14 dni od dnia złożenia dyspozycji założenia
    Lokaty. Informacja o ostatecznej wysokości oprocentowania Lokaty,
    ustalonej zgodnie z powyższymi zasadami, zostanie przekazana Klientom
    pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany w dyspozycji założenia
    Lokaty w dniu 21 maja 2011 r.

  • 4. Data: 2011-05-16 07:22:50
    Temat: Re: GetinOnline Lokata wspólna do 7%
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    On May 16, 9:18 am, "Waldek" <n...@n...net> wrote:
> [...]
    >
    > Mea culpa, nie czytalem :)
    > Ale ulatwie innym - dopuszczalny 2tyg poslizg wplywu srodkow na konto

    ale lokaty bez "wpłyniętych" środku nie liczą się przy ustalaniu
    oprocentowania

  • 5. Data: 2011-05-16 07:33:57
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    Nie podniecajcie się robią was w trąbe jeleni szukają

    100.000 lokat chyba ich porąbało

    niemożliwe czyli 7 % nierealne

    biorąc pod uwagę to że jak rozmawiałam w pracy to dużo ludzi pomroziło
    pieniądze na akcje BGŻ

    a własnie jak grupowicze - złożyliście/składacie zapis na ten BGŻ

  • 6. Data: 2011-05-16 07:54:53
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >ale lokaty bez "wpłyniętych" środku nie liczą się przy ustalaniu
    >oprocentowania

    Tak, przeczytalem - w pesymistycznym wariancie min% 5,23 to tez nie jest tak
    zle ;)
    z drugiej strony wisienka moze poniekad spasc im z tortu, bo jak bedzie sporo
    nizej
    to czesc osob moze nie zechciec sfinalizowac zlozonych zapisow ;P