  • 1. Data: 2003-04-14 19:19:07
    Temat: Największe banki w Polsce - dodatek do Gazety Prawnej
    Od: t...@p...onet.pl

    Ciekawy materiał.

  • 2. Data: 2003-04-14 21:10:16
    Od: Krystek <k...@s...pl--->

    t...@p...onet.pl napisał:
    > Ciekawy materiał.

    super - ale linka przy okazji gdzieś nie było?

    K.

  • 3. Data: 2003-04-14 21:32:46
    Od: "Gelbo" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@s...pl---> napisał w wiadomości
    t...@p...onet.pl napisał:
    > Ciekawy materiał.

    >super - ale linka przy okazji gdzieś nie było?

    >K.

    ehhe moze nie bylo ;-) no bo do gazety papierowej to nie ma :-))

  • 4. Data: 2003-04-15 01:02:40
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
    > Ciekawy materiał.

    Nie moge tego znaleźć.
    Jesteś pewien, że jest to GP?, jeżeli tak to jaka?, poniedziałkowa?
    gdzie tego dokładnie szukać?
    masz może kod artykułu?

  • 5. Data: 2003-04-15 06:56:14
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ciekawy materiał.

    czy możesz poda w którym numerze to jest ?
    może znajdzie się wówczas wersja elektroniczna "dla ogółu" :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-04-15 14:43:56
    Od: t...@p...onet.pl

    > <t...@p...onet.pl> wrote in message
    >

    > czy możesz poda w którym numerze to jest ?
    > może znajdzie się wówczas wersja elektroniczna "dla ogółu" :)

> [...]
    Gazeta Prawna z poniedziałku. Specjalny Dodatek liczący 40 stron. Nie wiem czy
    to jest w Internecie. Trzeba niestety czasami odwiedzić kioski.

  • 7. Data: 2003-04-16 06:40:22
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Gazeta Prawna z poniedziałku. Specjalny Dodatek liczący 40 stron. Nie wiem
    czy
    > to jest w Internecie. Trzeba niestety czasami odwiedzić kioski.

    z którego poniedziałku ?
    w ostatnim poniedziałkowym numerze jest kodeks drogowy 2003

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-04-16 09:10:42
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik plusz w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

    > czy
    >

    > z którego poniedziałku ?
    > w ostatnim poniedziałkowym numerze jest kodeks drogowy 2003

    z tego poniedziałku, ale jest to tylko specialny dodatek dla
    prenumeratorów, w internecie tego nie znalazłem,

  • 9. Data: 2003-04-16 09:30:34
    Od: t...@p...onet.pl

    > wiem

    > z tego poniedziałku, ale jest to tylko specialny dodatek dla
    > prenumeratorów, w internecie tego nie znalazłem,

    Rzeczywiście ja prenumeruje. Ale wydawało mi się, że w kioskach też było.

  • 10. Data: 2003-04-16 12:09:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Rzeczywiście ja prenumeruje. Ale wydawało mi się, że w kioskach też
    > było.

    Czyli biblioteka :)