  • 1. Data: 2003-04-14 15:59:56
    Temat: Inteligo
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Co byscie zmienili w Inteligo? Co dodac zeby bylo lepiej niz w mBanku?

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

    Odpowiedzi, ze wlasciciela albo oprocentowanie od razu wysylajcie do PKO BP
    :)

  • 2. Data: 2003-04-14 16:27:58
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    Od strony funkcjonalnej inteligo jest ok - jest w nim lepiej niż w mbanku

    problemem są :
    -arogancka polityka informacyjna (o tym że od następnego dnia zmieniają
    opłaty informują dzień wcześniej - w taki sposób by maksymalnie utrudnić
    dotarcie do informacji)
    - coraz bardziej symboliczne oprocentowanie - jak na bank wirtualny są sporo
    za mBankiem
    - zbyt wysokie opłaty - przykładowo konto firmowe którego jeszcze niedawno
    byłem użytkownikiem - straciło całkowicie sens ekonomiczny - opłata za konto
    + opłata za kartę + oplłata za wyciąganie pieniędzy nawet z własnych
    bankomatów + płatne przelewy do ZUS, US
    sumarycznie przy moim sposobie używania tego konta średnie miesięczne opłaty
    to około 30 zł - trochę dużo jak na tanie konto - w mbanku robie mam to samo
    całkowicie gratisowo !!!!

  • 3. Data: 2003-04-14 16:28:01
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości
    > Od strony funkcjonalnej inteligo jest ok - jest w nim lepiej niż w mbanku

    Pod jakim wzgledem (poza SMS)?

  • 4. Data: 2003-04-14 16:59:20
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Co byscie zmienili w Inteligo? Co dodac zeby bylo lepiej niz w mBanku?

    Mój postulat jest niezmienny od dawna - obudzić się i dla wyciągów oraz
    potwierdzeń przelewów wprowadzić wreszcie podpis cyfrowy w miejsce
    bzdurnych adnotacji typu "Dokument elektroniczny nie wymaga podpisu
    i stempla".

    Pix

  • 5. Data: 2003-04-14 17:44:30
    Od: d...@a...pl

    > Co byscie zmienili w Inteligo? Co dodac zeby bylo lepiej niz w mBanku?

    1. Zmienic dlugosc dostepnej historii online do co najmniej jednego roku
    (niedawno pisalem o tym).

    2. Polityka informacyjna - wszelkie informacje o zmianach powinny byc oglaszane
    z wyprzedzeniem. Takze plany na przyszlosc - tu wzorem moze byc sposob
    informowania przez stadnine BRE. Klient juz na pol roku naprzod jest
    informowany o tym co bedzie nowego. Kiedys nawet krazyly zarty o mBanku czy
    Multibanku, ze jest to bank w ktorym nic nie ma, ale "wszystko bedzie". W
    przypadku Inteligo jest to "pomrocznosc jasna". Po tym ile Inteligo napsulo
    krwi swoim klientom to ktos powinien za to odpowiedziec.

    3. Likwidacja progu 100zl. Przy obecnym oprocentowaniu tylko idiota moglby
    chciec oszczedzac w Inteligo, co zmienia charakter konta na bardziej
    rozliczeniowy. Przy tym stanie rzeczy zacheta (przymus?) do lokowania wiekszych
    kwot traci swoje uzasadnienie. I przy obecnych prowizjach nie jest to zadnym
    zabezpieczeniem przed zejsciem salda na 0. Wystarczy "zapomniec" o zasilaniu
    konta przy wlaczonym serwisie SMS...

    4. Cos w rodzaju supermarketu TFI, nawet jesli mialoby to byc tylko PKO-CS.
    Takie plany byly, ale wyglada na to, ze zostaly dyskretnie zamiecione pod dywan.

    5. I na koniec oczywistosc - skoro jest to teraz czesc PKO BP, to takze pelna
    oferta tego banku powinna byc dostepna.

    No dobra, na dzisiaj dosyc Science Fiction ;-)

  • 6. Data: 2003-04-14 19:57:56
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    Popieram ponizsze:

> [...]

    > 2. Polityka informacyjna - obecne praktyki to skandal.

    > 5. I na koniec oczywistosc - skoro jest to teraz czesc PKO BP, to takze

    W szczególności KK, debet w koncie.

    Dodam od siebie:

    6. Dotrzymywanie terminów!

    Było glosno na grupie o terminie 'koniec marca' na wprowadzenie debetu w
    koncie. I ofercie kredytowej. Nic. I żadnych informacji na temat tego co i
    kiedy (vide punkt 2 wyzej).

    Osobiscie jestem 'skazany' na Inteligo, dopoki ktos nie wystawi bankomatu
    Euronetu w mojej miescinie. Ale nie dziwie sie tym, którzy porzucają
    Inteligo dla mBanku. Sam mam tam konto, ale martwe z racji (braku)
    bankomatów w okolicy.

    Odwróce pytanie: co musialby zrobic mBank, zeby totalnie znokautowac
    Inteligo:

    1. powiadomienia sms (w tym o niezrealizowanych przelewach)
    2. wiecej bankomatów

    I Już!

    Seb

  • 7. Data: 2003-04-15 14:12:32
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > potwierdzeń przelewów wprowadzić wreszcie podpis cyfrowy w miejsce
    > bzdurnych adnotacji typu "Dokument elektroniczny nie wymaga podpisu

    Jesli dobrze rozumiem to wtedy kazda instytucja do ktorej chcialbys sie udac
    z takim wyciagiem musialaby obslugiwac podpis elektroniczny, czyli umiec go
    zweryfikowac. No i jak bys zaniosl taki wyciag z podpisem elektronicznym np.
    do US?

  • 8. Data: 2003-04-15 21:07:29
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    go
    > zweryfikowac. No i jak bys zaniosl taki wyciag z podpisem elektronicznym

    Ano ja to widzę tak:
    - po pierwsze to zdaje się, że zgodnie z ustawą od pewnej granicznej
    daty wszystkie istotniejsze urzędy będą _musiały_ akceptować podpis
    - po drugie: dokument podpisany cyfrowo stanowi pełnoprawny dowód
    np. w razie postępowania sądowego lub podobnych okoliczności. Jest
    więc zupełnym przeciwieństwem różnych printscreenów, htmlów czy
    innych wynalazków oferowanych dotychczas przez nasze banki, które
    w istocie nie są warte funta kłaków.

    Pix

  • 9. Data: 2003-04-17 13:09:59
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości
    > Co byscie zmienili w Inteligo? Co dodac zeby bylo lepiej niz w mBanku?

    P-r-z-e-l-e-w-y---z-a-g-r-a-n-i-c-z-n-e !!!!
    Żeby kosztowały nie więcej niż w PKO BP i zeby mozna je było wykonywać przez
    Internet i zeby było konto walutowe, z którego można wysyłac i żeby nie było
    ograniczen jak w Multibanku, ze wysyłac mozna tylko do 16-tej i zeby
    zapamiętywał zagranicznych kontrahentów, bo Multi nie zapamiętuje i za
    każdym razem trzeba od poczatku wszystko wpisywać!
    Howgh!

    BaLab

  • 10. Data: 2003-04-17 13:11:03
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > potwierdzeń przelewów wprowadzić wreszcie podpis cyfrowy w miejsce
    > bzdurnych adnotacji typu "Dokument elektroniczny nie wymaga podpisu

    Kurde, tylko czemu wydanie takiego podpisu kosztuje aż 700 zł :-/.

    BaLab