  • 1. Data: 2003-05-02 13:39:39
    Temat: Moje, zony i wspólne -- chcialoby sie Mbank, ale....
    Od: "Leszek Dubiel" <L...@d...pl>

    Ja mam swoje konto w Mbanku.
    Zona ma swoje konto w Mbanku.
    Chcemy miec jeszcze jedno wspolne,
    ale Mbank tego nie umozliwia.

    Jaki bank byscie zaporponowali, jesli
    na to konto bedzie wplacane co miesiac oklo 1200zl,
    aby zrobic przelewy za prad, gaz, tv, itd, a potem
    na koncie bedzie zostawalo okolo 100zl?

    Leszek Dubiel

  • 2. Data: 2003-05-02 15:39:29
    Temat: Re: Moje, zony i wspólne -- chcialoby sie Mbank, ale....
    Od: zdan <z...@i...pl>

    > Ja mam swoje konto w Mbanku.
    > Zona ma swoje konto w Mbanku.
    > Chcemy miec jeszcze jedno wspolne,
    > ale Mbank tego nie umozliwia.

    Jak to nie umożliwia?
    Mamy z żoną założone wspólne konto w mBanku.
    Zakładane jakieś 2-3 tygodnie temu.
    Chyba, że teraz się coś zmieniło.

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | z...@i...pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 3. Data: 2003-05-02 15:49:02
    Temat: Odp: Moje, zony i wspólne -- chcialoby sie Mbank, ale....
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik zdan <z...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...

    > Jak to nie umożliwia?
    > Mamy z żoną założone wspólne konto w mBanku.
    > Zakładane jakieś 2-3 tygodnie temu.
    > Chyba, że teraz się coś zmieniło.

    A macie też osobno osobne konta?

  • 4. Data: 2003-05-02 16:07:08
    Od: "Marg" <m...@c...pl>

    Umożliwia - poproście o założenie wspólnego rachunku eMax - których można
    mieć aż trzy

  • 5. Data: 2003-05-02 16:42:30
    Temat: Re: Odp: Moje, zony i wspólne -- chcialoby sie Mbank, ale....
    Od: zdan <z...@i...pl>

    > A macie też osobno osobne konta?

    nie, tylko to wspolne

    ___ __ ____ _ _

  • 6. Data: 2003-05-02 17:48:35
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Marg" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Umożliwia - poproście o założenie wspólnego rachunku eMax - których można
    > mieć aż trzy

    ale tylko jedno ekonto, proponuje zamknac ekonto jednego z malzonkow(to
    niestety trwa) i po jego zamknieciu - przemianowac to istniejace na wspolne
    a emaxy mozna mec osobne

  • 7. Data: 2003-05-02 18:37:43
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > nie, tylko to wspolne

    nie chciałbym być złośliwy - ale zarówno z tego wątku jaki i z BSK złodzieje
    wynika że najpierw wygłaszasz sądy a dopiero następnie doczytujesz wszystko
    do końca

  • 8. Data: 2003-05-03 18:07:55
    Od: "KrzysztofS" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek Dubiel" <L...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:91au8b.evc.ln@192.168.18.1...

> [...]
    >
    > Leszek Dubiel
    >

    > a zadzwoń do operatora mBanku i spytaj co będzie jak żona zlikwiduje swoje
    konto i złożycie dyspozycję otwarcia wspólnego(przez internet tego się nie
    dowiesz)- ja otwieram wspólny r-k po 3 latach posiadania indywidualnego
    napisz jak poszło?
    pozdr.
    KrzysztofS

  • 9. Data: 2003-05-03 22:55:50
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "KrzysztofS"
> [...]
    > dowiesz)- ja otwieram wspólny r-k po 3 latach posiadania indywidualnego

    A jak to robisz, bo AFAIK się nie da. Mam eKonto i chciałem otworzyć jeszcze
    jedno wspólne z kimś, kto nie jest klientem mBanku. Operatorka odmówiła. Z
    grubsza powiedziała że przysługuje jedno eKonto na głowę. Jedno co
    zaproponowała to zamiana mojego eKonta na wspólne.

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2003-05-05 13:45:15
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jaki bank byscie zaporponowali, jesli
    > na to konto bedzie wplacane co miesiac oklo 1200zl,
    > aby zrobic przelewy za prad, gaz, tv, itd, a potem

    Proponuję Lukas Ekonto bez tokena. Tam oprócz wspólnego, każde z was może
    mieć własne konto.

    Pozdrawiam
    kriskel