  • 1. Data: 2003-05-02 12:09:39
    Temat: Multi - wymiana kart
    Od: "Mike" <m...@s...protection.com>

    Podaje za multiport.pl:

    Karty debetowe MultiBanku z możliwością zmiany PINu i ustalenia
    indywidualnych limitów transakcji

    Od 30.04.2003 MultiBank rozpoczął wydawanie nowych kart debetowych Visa
    Electron do rachunków
    MultiKonto JESTEM
    MultiKonto JA
    MultiKonto MY
    Użytkownicy nowych kart debetowych mogą:

    samodzielnie zdefiniować PIN do swojej karty
    zmienić PIN do swojej karty
    ustalić indywidualne limity transakcyjne np. dla wypłat gotówki w
    bankomatach, dla zakupów (tylko Posiadacz rachunku ma prawo ustalać limity
    dla kart wydanych do jego rachunku)
    zablokować wybrane rodzaje transakcji dla karty
    korzystać z usług dla kart debetowych dostępnych w Serwisie Internetowym
    MultiBanku.
    Zapraszam do wymiany dotychczasowej karty Visa Electron na nową kartę
    debetową Visa Electron już dziś.
    Jeżeli jesteś Posiadaczem MultiKonta, zamówienie na nową kartę możesz złożyć
    telefonicznie dzwoniąc do multilinii lub osobiście w placówce MultiBanku.
    Zamawiając nową kartę Visa Electron zachowujesz kartę dotychczasową. Stara
    karta będzie aktywna do chwili, gdy aktywujesz nową kartę. Jeśli
    przyzwyczaiłeś/aś się do PINu, który masz do starej karty, taki sam PIN
    możesz ustalić dla nowej karty. Dla Twojej nowej karty Visa Electron
    ustalone zostaną standardowe limity transakcji. Informację o nich znajdziesz
    w liście, który otrzymasz wraz z kartą. Te limity możesz dopasować do swoich
    potrzeb zmieniając je telefonicznie (multilinia) lub w placówce MultiBanku.
    Za wydanie nowej karty Visa Electron nie jest pobierana żadna opłata, a
    zatem wymiana starej karty na nową nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi
    kosztami.
    Wymianę pozostałych typów kart Visa Electron, Visa Classic i Visa Business
    Electron rozpoczniemy w czerwcu br.

  • 2. Data: 2003-05-04 09:26:08
    Temat: Re: Multi - wymiana kart
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mike napisał:
> [...]
    > indywidualnych limitów transakcji
    >
    > Od 30.04.2003 MultiBank rozpoczął wydawanie nowych kart debetowych Visa

    A ktoś wie czy dotyczy to konta Aquarius?

    Tomek

  • 3. Data: 2003-05-04 09:29:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kulka" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > A ktoś wie czy dotyczy to konta Aquarius?

    Wie :). Przeciez jest wyraznie napisane... Jestem, Ja, My... dla innych od
    czerwca...

    Maciej

  • 4. Data: 2003-05-04 09:30:05
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Kulka" <r...@p...onet.pl> napisał

    > A ktoś wie czy dotyczy to konta Aquarius?

    Nie dotyczy. Dopiero w czerwcu.
    http://www.multibank.pl/oferta/nowe_karty_debetowe.j
    html

  • 5. Data: 2003-05-05 00:55:17
    Od: Krystek <k...@s...pl--->

    Kulka napisał:
    [ciach]
    > A ktoś wie czy dotyczy to konta Aquarius?
    >
    > Tomek

    Jasne. Zamiast zajrzeć na stronę banku w którym ms się rachunek łatwiej
    wysłać posta na grupę...

  • 6. Data: 2003-05-07 18:55:03
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    krystek> Kulka napisał:
    krystek> [ciach]
> [...]

    krystek> Jasne. Zamiast zajrzeć na stronę banku w którym ms się rachunek
    krystek> łatwiej wysłać posta na grupę...

    Dla większości banków to niestety może być prawda ;-)

    --

    --w