  • 1. Data: 2003-05-02 09:24:17
    Temat: Karty PKO - visa electron za granica
    Od: "Adamczyk" <a...@p...onet.pl>

    Czy jesli mam pieniadze na koncie w PKO to bede mogl je pobrac w Londynie?
    Jaki jest wtedy przelicznik?
    Ile kosztuje taka operacja?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2003-05-02 09:41:59
    Temat: Re: Karty PKO - visa electron za granica
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Adamczyk" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jesli mam pieniadze na koncie w PKO to bede mogl je pobrac w Londynie?

    Tak.
    O ile nie bedzie jakiejs awarii w lacznosci GB-PL.

    > Jaki jest wtedy przelicznik?

    Wedlug kursu sprzedazy GBP w PKO BP w dniu rozliczenia transakcji.
    Kursy sa na stronie www.pkobp.pl

    > Ile kosztuje taka operacja?

    2,5% kwoty wyplaty, ale nie mniej niz 10zl.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2003-05-05 11:12:31
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"
> [...]
    > O ile nie bedzie jakiejs awarii w lacznosci GB-PL.

    > Wedlug kursu sprzedazy GBP w PKO BP w dniu rozliczenia transakcji.

    dokladnie to po kursie sprzedazy PIENIEDZY dla GBP

    > 2,5% kwoty wyplaty, ale nie mniej niz 10zl.

    tu lepsza jest juz karta VE Inteligo - jest tylko 2% prowizji a przeliczanie
    na PLN jest po kursie sprzedazy dewiz USD (z GBP na USD przelicza Visa
    sama).

    mimo przeliczenia GBP na USD (Visa) i USD na PLN (bank) wychodzi to
    korzystniej niz w przypadku normalnej VE PKOBP poniewaz kurs "dla dewiz"
    jest o ok 2% lepszy dla klienta niz kurs dla "pieniedzy"
    *** blad ***