  • Data: 2009-02-15 21:09:37
    Temat: Odp: Kłopoty banków = kłopoty firm
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b982ab81-f495-4c56-

    > Jest coś takiego jak monitoring i bank może przenieść klienta do
    > restrukturyzacji

    Co masz na myśli pisząc "przenieść do restrukturyzacji"?

    > blokując mu dostęp do środków bez tłumaczenie się
    > przed klientem.

    Monitoring przeprowadza się w celu weryfikacji sytuacji finansowej kredytobiorcy w
    danym okresie kredytowania. Bank może na jego podstawie zaproponować dodatkowe
    zabezpieczenie kredytu. Jednakże nie ma możliwości bez podania wyraźnego powodu (i to
    takiego, jaki przewiduje umowa, a nie dowolnie wybranego) zablokowania środków na
    koncie lub wypowiedzenia umowy kredytu w sytuacji, gdy kredytobiorca z umowy się
    wywiązuje i nie ma żadnych konkretnych przesłanek do tego, by miało to się zmienić.
    Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia, skąd Wam przychodzą do głowy takie scenariusze
    rodem z filmów SF. Niejedną umowę z bankami mam za sobą i to, o czym piszecie to
    jakiś absurd.