    From: "f" <f...@c...gh>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Odp: Gdzie się właściwie podziała europejska kasa?
    Date: Mon, 7 Nov 2011 00:01:44 +0100

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:5debdb90-b33c-409c-8971-b9ae18c0c22b@gy7g2000vb
    b.googlegroups.com...
    >spowodował transfer gotówki do Chinoli czy może jest jeszcze ktoś kto
    >na tym zrobił dobry interes?

    Każdy kazdemu pożycza. Gdyby państwa zbilansowały się, dołożyły majątki
    swoich bogaczy, przest0ały stosować oszukańczą kreatywną księgowość,
    okazałoby sie, ze żadnego braku nie ma. Kryzys jest medialny w głowach
    pazernych bankierów i politykow. Kryzys jest pretekstem do dojenia baranów ,
    wprowadzania siłą demokracji i poszukiwania BMR u innych. Szukając kozła
    ofiarnego można wskazać znaną grupę, którą wybrał Hitler. Zawsze winni sa
    inni. Komunizm zabrał bogatym, by swoi byli bogaci. Uklad rządzi. Układ jest
    zły, gdy ja nie rządzę w układzie, ja nie jestem bogatszy od otoczenia.
    Chiny chcesz zrobić następnym kozłem? Co ci zawinili? Toż w Europie
    najbogatsze państwa cyckały inne i dlatego są bogate, a teraz placzą , ze
    dalej się ssać PIIGS nie da w takim tempie?
    Skąd sie bierze bogactwo? Z pracy niewolników, marnie oplacanych wyrobników.
    Co daje rewolucja? Elity giną, a szumowiny rządzą.
    Terrorystów gonimy? Bandyci gonią niewolnikow, których sami uzbroili.
    Złodziej woła łapać złodzieja.