eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDo uzytkownikow PayPal › Odp: Do uzytkownikow PayPal
  • Data: 2002-03-14 15:07:16
    Temat: Odp: Do uzytkownikow PayPal
    Od: "KS" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik Krab w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > > Użytkownik Tobas <t...@N...plusnet.pl> w wiadomości do grup
    > > dyskusyjnych...
    > > >
    > > > A czemu nie mogłeś się zarejestrować jako Polak?
    > >
    > > Bo PayPal nie obsluguje Polski.
    >
    > wiec pewnie ja zaplacilem via paypal (on ebay) - bo o tym nie wiedzialem
    > :-)) a bylo to "kilkanascie" dni temu

    Ja tez placilem, tylko co z tego..... Dostalem od nich maila z prosba o
    podeslanie ID i wyciagu z konta. Do czasu przefaxowania wspomnianych mam
    czesciowo zablokowane konto (moge przyjmowac platnosci, ale nie moge
    wysylac). I o to wlasnie pytalem w swoim pierwszym poscie..... czy moj
    przypadek jest odosobniony, czy moze ktos mial podobny problem, a podeslane
    ID "przeszlo" ?

    Przefaxuje im xero polskiego dowodu osobistego (strona ze zdjeciem, nastepna
    i z adresem). Zobaczymy co powiedza :-)

    Pozdrowka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1