  • 1. Data: 2003-11-05 17:25:48
    Temat: Re: Czy to jest normalne??
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bobbnb$1gsr$...@f...aster.pl,
    Marek C. <m...@p...onet.pl>:
    > Witam,
    >
    > do dzisiaj zylem w swietym przekonaniu, ze istnieja 2 rodzaje
    > transakcji w POSach: z pinem i z podpisem.

    Tak, i ta byla z podpisem.

    > Tymczasem dzisiaj zaplacilem 80zl, podpisalem sie na slipie dla
    > sprzedawcy

    podpisales sie!!!

    > a w zamian dostalem slip z napisem kopia dla klienta oraz
    > prosze obciazyc moje konto, podpis niewymagany.
    > Cos takiego zwykle zdarzalo mi sie tylko w wypadku transakcji przy
    > uzyciu pinu...
    > Czy to jest normalne??

    Tak. Na swojej kopii nie musisz sie podpisywac.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-05 17:36:32
    Od: "Marek C." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert <u...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bobbr6$7pb$...@t...icpnet.pl...
    > bobbnb$1gsr$...@f...aster.pl,

    > Tak. Na swojej kopii nie musisz sie podpisywac.

    Ok dzieki.
    Po prostu zawsze dotad dostawalem kwitek z miejscem na podpis.
    To po co w ogole mam sie podpisywac na swoich kwitkach skoro w ten sposob
    tez mozna??
    Od czego to zalezy?

    --
    Pzdr,
    M.C.

  • 4. Data: 2003-11-05 17:45:57
    Temat: Odp: Czy to jest normalne??
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    > Po prostu zawsze dotad dostawalem kwitek z miejscem na podpis.
    > To po co w ogole mam sie podpisywac na swoich kwitkach skoro w ten sposob

    Kazal Ci sie ktos kiedys podpisywac na slipie dla Ciebie??

    Pozdr. Michal

  • 5. Data: 2003-11-05 18:52:41
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Kazal Ci sie ktos kiedys podpisywac na slipie dla Ciebie??

    Kazał :-)))

    Jakiś "przedwojenny" termianal co miał drukarke igłową... Slip był drukowany
    na paragonie samokopiującym (znaczy sie na wierzchu oryginał, a pod spodem
    kopia). Sprzedawca podaje mi te dwa kwitki, ja je rozwarstwiłem, żeby
    podpisać mu tylko oryginał. Sprzedawca stwierdził, że mam je złączyć z
    powrotem i dopiero sie podpisać... Nie chciało mi się kłucić z debilem, więc
    tak zrobiłem. Ale żadnego to znaczenia nie miało..

    Co do meritum sprawy, to nowsze terminale już drukują kopie dla klienta bez
    miejsca na podpis.

    Leszek Kowalski