    From: "Tomasz Nowak" <n...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: Centra Zapasowe ?
    Date: Sat, 19 Jan 2002 23:03:48 +0100

    > Oj nie wiem, nie wiem. Niektórzy czytelnicy pbb mogli by już uznać, że
    > otrzymanie karty 3 dni póżniej to już powód by zrezygnować z usług danego
    > banku ;)

    Wydaje mi się że Banki i tak mają dosyć czasu na wypełnienie produkcji karty
    w trybie normalnym. W końcu potrafią to robić w trybie expresowym
    (najczęściej 2 razy szybciej). Tak więc mają takie możliwości.
    Karty expresowe które nie wyjdą o czasie zostaną zaopatrzone w dodatkowy
    list z przeprosinami i anulacja opłat i jest ok. Myślę że 99% listowiczów to
    zaakceptuje. To świadczy o profesjonalizmie Banku i umiejętnym (rozsądnym)
    wydawaniu pieniędzy (to też plus).

    Tomasz