  • 1. Data: 2004-09-17 07:57:50
    Temat: Odkurzam konto w Inteligo
    Od: "Adam" <f...@m...signature>

    Mam konto w Inteligo juz od kilkunastu miesiecy ale po 2 czy 3 miesiacach
    uzytkowania przenioslem sie gdzie indziej a stamtad wyplacilem cala kase.

    Nastepnego miesiaca naliczylo sie 79 gr debetu i tak wisi ten debet od tych
    kilkunastu miesiecy. Teraz chcialbym jednak ponownie konta uzywac ale
    zastanawiam sie czy:

    1. Jesli wplace cokolwiek to od razu obetna mi z tego wszystkie zalegle
    oplaty miesieczne za prowadzenie konta ( stan przez te wszystkie miechy
    to -0.79 zl a -0.79 zl to mniej niz 100 wiec chyba podlegam oplacie)

    2. Jak wyzej tylko oplaty za karte visa electron ktora tez byla chyba 0,99
    zl/m-c czy jakos tak.

    Ktos juz tak mial ?

    --
    pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2004-09-17 16:22:52
    Temat: Re: Odkurzam konto w Inteligo
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Adam napisał(a):

    > 1. Jesli wplace cokolwiek to od razu obetna mi z tego wszystkie zalegle
    > oplaty miesieczne za prowadzenie konta ( stan przez te wszystkie miechy
    > to -0.79 zl a -0.79 zl to mniej niz 100 wiec chyba podlegam oplacie)

    Brak podstawy.

    > 2. Jak wyzej tylko oplaty za karte visa electron ktora tez byla chyba 0,99
    > zl/m-c czy jakos tak.

    Brak podstawy.

    Wystarczy poczytać TOiP.

  • 3. Data: 2004-09-17 19:18:23
    Od: "Adam" <f...@m...signature>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJTO.info> napisał
    w wiadomości news:cif2tk$lnv$1@news.elsat.net.pl...
    > Brak podstawy.
    > Brak podstawy.
    > Wystarczy poczytać TOiP.

    No i faktycznie - sprawdzilem doswiadczalnie wplacajac 50 zeta :) odciagneli
    tylko siakies ujemne odsetki w wysokosci 0,31 zl czyli da sie przezyc.