  • 1. Data: 2002-01-14 15:34:13
    Temat: Obnizaja Lokate24 w BZWBK
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Lokata24.
    Od dnia 15 stycznia oprocentowanie Lokaty24 zostaje zmienione na 9,7%
    (nominalnie w skali roku). Lokata24 dostępna jest tylko dla klientów
    korzystających z usług bankowości elektronicznej.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-14 22:46:23
    Temat: Re: Obnizaja Lokate24 w BZWBK
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    to normalne jak obniżają oprocentowanie wszystkich lokat

  • 3. Data: 2002-01-15 10:40:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Użytkownik "Grzes" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > to normalne jak obniżają oprocentowanie wszystkich lokat

    No ale ostatnio chyba nie bylo zadnych obnizek - przynajmniej na ostatniej
    radzie RPP - byl nawet krok do przodu dla bankow - zmniejszenie o 9,5
    rezerwy obowiazkowej...

    --

    ------

  • 4. Data: 2002-01-15 11:22:34
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości

    > No ale ostatnio chyba nie bylo zadnych obnizek -
    przynajmniej na ostatniej
    > radzie RPP - byl nawet krok do przodu dla
    bankow - zmniejszenie o 9,5
    > rezerwy obowiazkowej...

    Zauważyłem ze mają taką strategię, w stosunku do
    Lokaty 24-internet, otóż błyskawicznie po decyzji
    RPP obniżają stopy u siebie ale na L24 o wiele
    mniej niż na pozostałych, za jakieś ~ 2 tyg. robią
    następną obniżkę na L24 (tak jakby rozkładali w
    czasie)

    Sark