  • 1. Data: 2002-01-14 14:56:34
    Temat: WAZNE - program "Interesik"
    Od: "Konrad Pawlus" <k...@s...com.pl>

    Bardzo mnie zdenerwowalo oskarzenie mojego programu o szpiegostwo wiec
    napisze jeszcze raz - bo moze ktos tak nisko nie zaglada:

    Program nie wysyla zadnych wiadomosci - a tych firewalli to moze by tak
    uzywac jak sie pozna jak dzialaja?
    Poza tym na nie trzeba ponoc licencje ... ?

    Po pierwsze:

    Program co 30 min probuje pobrac baner!
    Laczy sie wtedy z:
    http://konrad.skynet.com.pl/baners/ban.cgi?di
    Jedynymi danymi tu przesylanymi jest fraza di - identyfikator programu - a
    no tak zeby wiedziec jaki baner podeslac ..

    No chyba nikt nie myslal ze wsadze w program 200 gifow -tak jak rozne firmy
    informatyczne ...

    Jak ktos uaktualnia kursy to laczy sie z www.nbp.pl - i pobiera strone html.

    Moze ktos, z milosnikow teori spisku, mi wytlumaczy po co mi numer jego
    majtek - bo mogl je w sklepie internetowym kopowac - a potem mozna by je tak
    przeslac i opublikowac - co myslicie o takim pomysle ?

    TO JEST OSZCZERSTTWO - jak sie wysnuwa jakies insynuacje to moze tak je
    czyms potwierdzic ...
    Oczywiscie ze sa programy ktore pokaza ze laczy sie tylko z tymi adresami -
    a do tego nie przesyla im zadnych informacji - ale to juz wyzsza szkola
    jazdy - nie dal osob ktorym polaczenie PPP kojazy sie z wyslaniem ich dysku
    w siec ....

    Juz nawet nie wspomne ze wysylanie czegos bez zgody uzytkownika jest
    nielegalne ...

    AUTOR - Konrad

    PS. Przed sprawdzaniem z czym laczy sie programik - prosze usunac wszelkie
    wirusy, moze to one powoduja te dziwne polaczenia - no oczywiscie jak sie to
    potrafi :-)
    Dodatkowe szczegoly: k...@s...com.pl
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    ++++++

  • 2. Data: 2002-01-14 20:55:50
    Temat: Re: WAZNE - program "Interesik"
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad Pawlus" <k...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo mnie zdenerwowalo oskarzenie mojego programu o szpiegostwo wiec
    > napisze jeszcze raz - bo moze ktos tak nisko nie zaglada:

    warto Ad-aware zaisntalowac najpierw bo on usuwa pliczki slace rozne dane
    (np kazaa ma to) od nas do kogos tam.

  • 3. Data: 2002-01-15 03:26:03
    Temat: Re: WAZNE - program "Interesik" ALTERNATYWA
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <X...@s...com.pl>

    Jak ktoś potrzebuje tylko kursów walut to poleceam WalutyOnline na mojej
    stronie. Pobiera kursy z NBP.pl i nie wyświetla bannerów :)

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , r...@s...com.pl

  • 4. Data: 2002-01-15 23:18:42
    Od: "Konrad Pawlus" <k...@s...com.pl>

    Użytkownik "Radoslaw Krzyzan" <X...@s...com.pl> napisał:
    > Jak ktoś potrzebuje tylko kursów walut to poleceam WalutyOnline na mojej
    > stronie. Pobiera kursy z NBP.pl i nie wyświetla bannerów :)

    No ale jak ktos potrzebuje - stałą kontrolę ich wartości, operacje na nich,
    wydruki i eksport do Excela oraz wiele wiele wiecej ... - to tylko Interesik
    :-) - a baner jest malutki

    ;-)
    Konrad

  • 5. Data: 2002-01-15 23:30:38
    Od: "janusz" <u...@s...com.pl>

    Ale "Interesik" potrafi liczyć odsetki od kredytów.
    A najlepszy z tego wszystkiego jest kalkulator finansowy....

    Pozdrówka
    Janusz