  • 1. Data: 2016-02-12 00:21:55
    Temat: OT -- thiocodin
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    https://youtu.be/q-E--S9DAb8?t=82 <-- powstrzymać się mogłem, ale nie chciałem

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 2. Data: 2016-02-13 17:43:27
    Temat: Re: OT -- thiocodin
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n9j55i$fcb$...@n...news.atman.pl

    > https://youtu.be/q-E--S9DAb8?t=82 <-- powstrzymać się mogłem, ale nie chciałem

    A tak w ogóle to nieładnie... Ludzie na głodzie KODeinowym czy
    alkoholowym a dziennikarze śmieją się z nich... Trochę delikatności
    i wyrozumiałości, ;) szanowni panowie dziennikarze...
    Sam jestem nałogowcem (piję mleko) więc rozumiem i jednych (tych
    z metra) i drugich (tych z ulicy) nałogowców... (w znaczącej liczbie
    te dwie grupy przecinają się, mając znaczną część wspólną?) Ludziom
    opętanych nałogiem trzeba pomagać -- nie wyśmiewać się z nich.

    No i używanie brzydkich słów nie jest wskazane -- nie należy mówić,
    że od pijaków czy KODeinowców jebie, :) ale że te osoby po prostu
    cuchną jak rozkładające się śmieci... (cuchną fizycznie czy mentalnie,
    ale cuchną...)

    Oderwanie KODeinowca od koryta pełnego KODeiny jest bolesne
    i fizycznie, i psychicznie... Rodzi u oderwanego stany lękowe,
    agresję (co widać) i może w skrajnych przypadkach być powodem
    nawet działań samobójczych, których należy unikać, albowiem
    warto KODeinowcom (czy jak ich nazwać) dać nagrodę ;) za ich
    niecne czyny życiowe.... Pijak czy KODeonista (jak onanista
    czy inny zboczeniec) to jednak człowiek. Trzeba KODeonistom
    pomagać -- choćby za sprawą SOPP.

    Złośliwość Boga... Sędzie prowadzące moje ostatnie sprawy sądowe
    miauczały, bym ja używał patetycznych słów (Rzeczpospolita,
    sprawiedliwość itd.) i dygotał z oburzenia na jawną niesprawiedliwość
    społeczno-sędzowsko-dziejową... To, co ja miaUem czynić za sprawą
    maiuczenia białostockich sędziów -- czynią dziś ci, których widzę
    na tym filmie... :)

    Każdemu zaś przypomnę fajne słowa:

    nie oburzaj się; to wiedzie tylko do złego
    http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=870&werset=11#
    W11

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

    Postscriptum: Jeśli obrażam KODujcych źle o nich pisząc, przepraszam -- być
    może źle piszę o nich, jako o KODeonistach, zamiast o KODenistach,
    ale naprawdę nie jestem mocny w temacie KODeiny. KODeonista, KODeinowiec,
    KODziarz czy KODujący -- jeden pies, jak to mawiają. ;)

    SOPP -- Społeczne Ośrodki Pomocy Penitencjarnej.