  • 1. Data: 2007-06-26 13:05:46
    Temat: [OT] dziwna strona i konto pajacyka
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    zamiast www.pajacyk.pl wyswietliła mi się strona www.pajacyk.h2.pl
    z podmienionym pajacykiem i całkiem innym kontem do wpłat

    Normalnie PAH ma konto w BPH a tu widać konto z BZWBK
    ja bym na takie konto nie wplacał - powinni sprawdzić jego właściciela
    *** blad ***

  • 2. Data: 2007-06-26 13:13:58
    Temat: Re: [OT] dziwna strona i konto pajacyka
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Normalnie PAH ma konto w BPH a tu widać konto z BZWBK
    > ja bym na takie konto nie wplacał - powinni sprawdzić jego właściciela

    Ja widze pajacyk.pl

    natomiast, jesli za obiady placa sponsorzy, ktorych reklamy wyswietlaja sie na
    stronie, to cienko to cos widze.......

  • 3. Data: 2007-06-26 13:21:07
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    blad napisał(a):
> [...]
    >
    > Normalnie PAH ma konto w BPH a tu widać konto z BZWBK
    > ja bym na takie konto nie wplacał - powinni sprawdzić jego właściciela

    ale na starych stronach pajacyka np.

    http://web.archive.org/web/20060428200006/http://www
    .pajacyk.pl/

    jest to samo konto BZWBK.

    andy_nek

  • 4. Data: 2007-06-26 13:41:46
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos"

    > ale na starych stronach pajacyka np.
    > http://web.archive.org/web/20060428200006/http://www
    .pajacyk.pl/
    > jest to samo konto BZWBK.

    niby to samo, ale liczbe kontrolną pokazuje 69 a teraz 84
    czyżby zmieniłe się zasady liczenia IBAN czy PAH się w ramach tej
    zabawy zwyczajnie pomylił?
    *** blad ***

  • 5. Data: 2007-06-26 14:41:38
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f5r5gl$k7g$1@nemesis.news.tpi.pl, *blad* wrote:

    > niby to samo, ale liczbe kontrolną pokazuje 69 a teraz 84
    > czyżby zmieniłe się zasady liczenia IBAN czy PAH się w ramach tej
    > zabawy zwyczajnie pomylił?

    ale na kolejnej podstronie juz jest ten z 84. Moze sie na glownej walneli.
    http://web.archive.org/web/20060422232909/www.pajacy
    k.pl/index8.htm

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2007-06-26 21:16:54
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    blad napisał(a):
> [...]
    >
    > niby to samo, ale liczbe kontrolną pokazuje 69 a teraz 84
    > czyżby zmieniłe się zasady liczenia IBAN czy PAH się w ramach tej

    chyba jestem "zaślepiony", na obu stronach: www.pajacyk.pl i
    przytoczonej przeze mnie archiwalnej mam 84

    andy_nek

  • 7. Data: 2007-06-26 21:17:29
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl>

    > chyba jestem "zaślepiony", na obu stronach: www.pajacyk.pl i
    > przytoczonej przeze mnie archiwalnej mam 84

    a na tej
    http://web.archive.org/web/20060428200006/http://www
    .pajacyk.pl/
    jest 69 - sam ją podałeś
    *** blad ***

  • 8. Data: 2007-06-26 22:05:00
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    blad pisze:
> [...]
    >
    > Normalnie PAH ma konto w BPH a tu widać konto z BZWBK
    > ja bym na takie konto nie wplacał - powinni sprawdzić jego właściciela

    Z tego co gdzieś mi się obiło o oczy jest całkiem nowa strona pajacyka,
    więc i może konto nowe ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 9. Data: 2007-06-27 12:45:25
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    blad napisał(a):

    > a na tej
    > http://web.archive.org/web/20060428200006/http://www
    .pajacyk.pl/
    > jest 69 - sam ją podałeś

    no żesz, albo ja jestem "ślepy", albo Ty, albo czary jakieś w tym
    internecie. Z podanej przeze mnie archiwalnej strony (i powielonej przez
    Ciebie) przepisuję numer konta:

    "BZ WBK 84 1090 1043 0000 0001 0264 1926"

    no to właśnie widzę, jak otwieram
    http://web.archive.org/web/20060428200006/http://www
    .pajacyk.pl/

    i nigdzie nie ma 69

  • 10. Data: 2007-06-27 18:20:48
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos"
    > "BZ WBK 84 1090 1043 0000 0001 0264 1926"
    >
    > no to właśnie widzę, jak otwieram
    > http://web.archive.org/web/20060428200006/http://www
    .pajacyk.pl/

    > i nigdzie nie ma 69

    to dziwne
    wyczyścilem pliki tymczasowe w IE, i jeszcze raz wywołąłem tą stronę
    i numer rachunku zaczyna się od 69
    Jedyne co jest dziwne, że odświetlają go dwa obrazki z różną
    wysokością czcionki i ponieważ początkowa czcionka jest szersza to
    pierwsza grupa cyfr po 1043 wygląda na okaleczoną - 00 (tylko dwa
    zera)
    przesyłam ci ekran na priv
    *** blad ***