  • 1. Data: 2007-06-26 14:17:20
    Temat: Przelew krajowy do EuroELIXIRu i BIC
    Od: AP <a...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie do osób, które zlecały przelewy na rachunki w Polsce
    rozliczane poprzez EuroELIXIR: czy musieliście podawać kod BIC banku
    beneficjenta? I czy spotkaliście się wówczas z uczestnictwem pośrednim?

    Prosiłbym od razu podać nazwę banku, z którego był zlecany taki przelew.
    Przeglądałem wersje demo co niektórych, ale zazwyczaj są raczej niezbyt
    aktualne.

    Pozdr.
    Aleksander

  • 2. Data: 2007-06-28 12:29:53
    Temat: Re: Przelew krajowy do EuroELIXIRu i BIC
    Od: Lodowka1 <l...@o...eu>

    Jeśli przelew jest krajowy to nie będzie instytucji pośredniczącej.
    BIC beneficjenta chyba należy zawsze podać.