  • 1. Data: 2007-06-26 08:43:21
    Temat: Mała pożyczka hipoteczna... Gdzie??
    Od: <f...@W...gazeta.pl>

    Witam.
    Szukam porady co do wyboru pożyczki i banku/innej instytucji, która by tą
    pożyczkę udzieliła. Co warto bylo by wybrać dla poniższych przypadków??
    Generalnei myślę o pożyczce hipotecznej, ze względu na niskie oprocentowanie
    długi okres spłaty (10 lat). Pieniądze miałyby posłużyć w duzej częśći do
    remontu mieszkania - część wydatków miałaby faktury, część nie, więc typowa
    pożyczka remontowa raczej nie wchodzi w rachubę, tym bardziej, że pieniądze
    przeznaczone byłyby również na inne wydatki.

    1 przypadek

    umowa o pracę na czas określony (1 rok), najpewniej za rok będzie
    podpisana na czas nieokreślony. podstawowa pensja 1600 brutto (bez premii)
    wiek 26 lat, uregulowany stosunek do służby wojskowej, brak osób na utrzymaniu

    2 przypadek

    małżeństwo, zarobki brutto ok. 3500 brutto, bez osób na utrzymaniu
    konto w pkobp od 10 może więcej lat...

  • 2. Data: 2007-06-26 09:31:49
    Temat: Re: Mała pożyczka hipoteczna... Gdzie??
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > pożyczkę udzieliła. Co warto bylo by wybrać dla poniższych przypadków??
    > Generalnei myślę o pożyczce hipotecznej, ze względu na niskie

    interesujace warunki pozyczki hipotecznej oferuje NYKredit, zwlaszcza
    oprocentowanie i koszty sa relatywnie niskie

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-06-26 10:41:02
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@N...gazeta.pl>

    Tak, ale minimalna kwota to 100.000 zl.

  • 4. Data: 2007-06-26 10:44:18
    Od: <f...@N...gazeta.pl>

    mnie interesuje około 30 000 złotych....

  • 5. Data: 2007-06-26 10:58:12
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > mnie interesuje około 30 000 złotych....

    wez 100 000 zl, wykorzystaj na remont tyle ile potrzebujesz, a reszte
    zainwestuj lub przeznacz na szybsza splate tej pozyczki
    to chyba optymalne rozwiazanie

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-06-26 11:18:30
    Od: <f...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > wez 100 000 zl, wykorzystaj na remont tyle ile potrzebujesz, a reszte
    > zainwestuj lub przeznacz na szybsza splate tej pozyczki
> [...]

    byłoby miło, tylko, że na taką kwotę to nie ma zdolności/nie chce spłacać tak
    wysokich rat....
    rata w granicach 350 byłaby optymalna, a przy 10 latach to daje kwotę
    pożyczki mniej więcej te 30 tys.....

    a moze udać sie do openfinance/Expandera???

  • 7. Data: 2007-06-26 12:38:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wysokich rat....
    > rata w granicach 350 byłaby optymalna, a przy 10 latach to daje kwotę
    to rozloz na wiecej rat, bedziesz je splacal z kasy, ktorej nie
    przeznaczysz na remont
    zamiast 10 lat - 20 lat

    30 000 zl na remont, a 70 000 zl inwestujesz i splacasz z tej kasy raty
    kredytu

    nie mozna miec hipoteki na czesci nieruchomosci wiec jak brac pozyczke
    hipoteczna to na max kwote

    > a moze udać sie do openfinance/Expandera???
    mozesz pojsc, ale ja sie do nich zrazilem, ani razu nie zaproponowali mi
    rozwiazania, ktore byloby dla mnie najlepsze ;-(

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-06-28 09:06:20
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    Jeszcze jedna rzecz mi się nasunęła - czy wogóle banki udzielają pożyczek
    hipotecznych, osobom, które mają umowę na czas określony?? (czas trwania
    kredytu jest dłuższy niż okres obowiązywania umowy o pracę)

  • 9. Data: 2007-06-28 09:13:28
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    f...@N...gazeta.pl napisał(a):
    > Jeszcze jedna rzecz mi się nasunęła - czy wogóle banki udzielają pożyczek
    > hipotecznych, osobom, które mają umowę na czas określony?? (czas trwania
    > kredytu jest dłuższy niż okres obowiązywania umowy o pracę)

    Tak. Czasem wymagają aby umowa (lub ciąg umów) trwała od jakiegoś czasu,
    albo wymagają papierka od pracodawcy o zamiarze przedłużenia umowy.

    Karol

  • 10. Data: 2007-06-29 16:49:59
    Od: b...@w...pl

    Witam

    proszę sprawdzić na (można odrazu złożyć wniosek)

    http://bankierski-nr1.systempartnerski.pl/

    Szczególnie polecam Kredyt Hipoteczny w GE Money Bank

    Jeśli kupujesz dom lub mieszkanie i szukasz odpowiedniego kredytu
    hipotecznego, to właśnie go znalazłeś!

    Sprwdz tani kredyt we frankach szwajcarskich - już od 2,75%.
    Nie czekaj, taka okazja nie będzie trwać długo!
    Sprawdź również nasz kredyt w złotówkach z opcją "10 lat niższych
    rat", a przekonasz się, że Twoje raty mogą być niższe nawet o 30%.

    Ta propozycja GE Money Banku daje Ci możliwość odroczenia spłaty
    kapitału nawet o 10 lat od momentu otrzymania kredytu*. Oznacza to, że
    w tym okresie spłacisz tylko odsetki, dzięki czemu rata Twojego
    kredytu będzie niższa.

    Oferta skierowana jest do osób, które chcą przeznaczyć kredyt na:

    realizację dowolnych planów mieszkaniowych,
    spłatę swoich zobowiązań finansowych.
    Poznaj również atrakcyjne warunki kredytów w innych walutach i wybierz
    opcję kredytu dopasowaną do Twojej sytuacji.