  • 1. Data: 2002-06-05 08:03:11
    Temat: OT W Polsce brakuje 15 tys. urzednikow :-)))))))))))
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    " Minister ds. europejskich Danuta Huebner przyznała w poniedziałek
    w Brukseli, że liczebność całej polskiej administracji musi wzrosnąć o
    15 proc., czyli o 18 tys. urzędników, żeby Polska osiągnęła w pełni
    zdolność administracyjną wypełniania wymogów członkostwa. "

    http://dziennik.pap.com.pl/polskawswiecie/2002060416
    4001.html

    Niech zyje Związek Socjalistycznych Republik Europejskich ;-) !

    BaLab

  • 2. Data: 2002-06-05 08:22:26
    Temat: Re: OT W Polsce brakuje 15 tys. urzednikow :-)))))))))))
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > 15 proc., czyli o 18 tys. urzędników, żeby Polska osiągnęła w pełni
    > zdolność administracyjną wypełniania wymogów członkostwa. "

    Obecna liczba wystarczy tylko problem w tym, że mamy urzędników, którzy są
    ale nic albo mało robią i stąd ten deficyt ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-06-05 10:50:47
    Od: "blower" <b...@p...onet.pl>

    "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    nie chce mi sie w to wierzyc...
    o 15% czyli o 18 tys ?
    czyli wynika ze juz jest tam 120 tysiecy naszych urzednikow ?
    No bo 120tys * 15% to 18tys.

    jakas bzdura.
    pewnie powinno bys o 15 %, czyli do 18 tys...
    ale to i tak k.... duzo..

    pozdr
    blower

  • 4. Data: 2002-06-05 15:05:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > nie chce mi sie w to wierzyc...
    > o 15% czyli o 18 tys ?
    > czyli wynika ze juz jest tam 120 tysiecy naszych urzednikow ?
    > No bo 120tys * 15% to 18tys.
    >
    > jakas bzdura.
    > pewnie powinno bys o 15 %, czyli do 18 tys...
    > ale to i tak k.... duzo..

    Mnie juz nic nie zdziwi :(( Zob. reforme administracyjna. Szumne zapowiedzi,
    a od tego czasu liczba urzednikow (i zakres ich wladzy) caly czas rosnie
    :(( zamiast malec...
    pzd

  • 5. Data: 2002-06-05 17:39:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    zapowiedzi,
    > a od tego czasu liczba urzednikow (i zakres ich wladzy) caly czas rosnie

    120 tys na cala Polske... echh ;)