  • 1. Data: 2019-04-26 15:04:17
    Temat: Marketing
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Tym banksterom to sie jednak w glowach poprzewracalo.

    Ze dzwonia i namawiaja na kredyt, podczas gdy jeden rzut oka na konto
    pokazuje, ze niepotrzebny, to juz pomijam.

    Ze Optima przy koncie na 0.7% pisze "dobry wybor" ... zostalo po
    czasach, gdy bylo znacznie lepiej.

    Ale ze mille dzwoni i namawia na swietna lokate 2.2%, podczas gdy na
    koncie daja 2.7 ... os im sie pop* , czy frajera szukaja ?

    J.

  • 2. Data: 2019-04-26 17:28:11
    Temat: Re: Marketing
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-04-26 o 15:04, J.F. pisze:

    > Ale ze mille dzwoni i namawia na swietna lokate 2.2%, podczas gdy na
    > koncie daja 2.7 ... os im sie pop* , czy frajera szukaja ?

    Nie znam oferty Milenium ale może lokata gwarantuje ten % na rok, a na
    koncie za miesiąc obniżą.
    P.G.

  • 3. Data: 2019-04-26 17:54:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 26 Apr 2019 15:04:17 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ze dzwonia i namawiaja na kredyt, podczas gdy jeden rzut oka na
    > konto
    > pokazuje, ze niepotrzebny, to juz pomijam.

    Ale im większy milioner tym większe Boże kredyty, co się nie zgadza?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2019-04-26 19:26:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...

    >Nie znam oferty Milenium ale może lokata gwarantuje ten % na rok, a
    >na koncie za miesiąc obniżą.

    Lokata jest chyba na 3 i 6 miesiecy, a na koncie ... promocyjne
    oprocentowanie przez 3 miesiace.

    J.

  • 5. Data: 2019-04-29 18:48:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5cc30236$0$543$6...@n...neostrada.pl

    > Ale ze mille dzwoni i namawia na swietna lokate 2.2%, podczas gdy na koncie daja
    2.7 ... os im sie pop* , czy frajera szukaja ?

    Do mnie Mille dzwoni, aby mi zaproponować debet bez prowizji
    i bez_odsetek,_o_ile_w_miesiącu_nie_przekroczę_,,tygod
    nia''...

    Nie wiem, co to ,,tydzień'' -- przed zawarciem umowy to tylko
    6 dni, ale u mnie ponad 7 dni też zmieściło się w ,,tygodniu''.
    Niezmieszczenie się kosztowałoby mnie stówkę plnów. :)

    --