  • 11. Data: 2005-02-20 21:56:00
    Temat: Re: 2% panie Kowalski ;)
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    Dnia 02/20/2005 08:02 PM, Użytkownik Marcin Kubiczek napisał:
    > chyba masz problem ze wzrokiem, ponieważ 5 minut temu na tvnsiedem była
    > reklama eurobanku (wyprzedaż kredytów 30%) a po niej wspominana reklama niby
    > ING i było pomarańczowe. Na początku widać same usta kobiety lub mężczyzny -
    > zależy od wersji reklamy - a potem pomarańćzowe tło z napisem:

    Moze i mam. Jak sie przyjrzalem to faktycznie to jest pomarancz, ale
    zawsze mi sie wydawalo, ze ing ma jesniejszy pomarancz

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 12. Data: 2005-02-20 22:12:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    |<onrad napisał(a):

    > Moze i mam. Jak sie przyjrzalem to faktycznie to jest pomarancz, ale
    > zawsze mi sie wydawalo, ze ing ma jesniejszy pomarancz

    Co to jest 'pomarańcz' ?

  • 13. Data: 2005-02-20 22:20:36
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    a moze Millenium - oni tez uzywaja pomaranczowego koloru i lubia glupawe
    reklamy

  • 14. Data: 2005-02-20 22:37:42
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    Dnia 02/20/2005 11:20 PM, Użytkownik gostek napisał:
    > a moze Millenium - oni tez uzywaja pomaranczowego koloru i lubia glupawe
    > reklamy

    Czuje ze przekonamy sie juz za pol godziny :) Pewnie cala strona Gazety
    bedzie oblepiona tymi reklamami. Heh, pierwszy raz zaluje, ze mi Mozilla
    nie wyswietla zadnych bannerow i popupow na gazeta.pl :)

  • 15. Data: 2005-02-20 23:25:00
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    moj typ http://www.bzwbk.pl/u235/navi/985 i ta ich cala arka

  • 16. Data: 2005-02-20 23:27:42
    Temat: OKO 5.25 juz na gazeta.pl
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    jw

  • 17. Data: 2005-02-20 23:52:14
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    no i stało się :) na onecie jest pop-up z reklamą OKO'a 5.25 % - jednak
    miałem rację, moje czuje oczka idą spać :D

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 18. Data: 2005-02-21 06:46:26
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    >. Z kolorystyki i czcionki wygląda mi na ING, wg. reklamy
    >więcej szczegółów jutro w dowolnej gazecie. Może ktoś z was zna już te
    >szczegóły?

    Zgadza sie, ING, lokaty na 5,25%.
    pzdr, darek

  • 19. Data: 2005-02-21 08:01:12