  • 1. Data: 2005-02-20 18:37:56
    Temat: 2% panie Kowalski ;)
    Od: "emka" <u...@p...pl>

    czy ktoś widział może w TV reklamy jakiegoś banku w których mówiono o
    lokatach etc.. Z kolorystyki i czcionki wygląda mi na ING, wg. reklamy
    więcej szczegółów jutro w dowolnej gazecie. Może ktoś z was zna już te
    szczegóły?

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 2. Data: 2005-02-20 18:41:59
    Temat: Re: 2% panie Kowalski ;)
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    emka <u...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > lokatach etc.. Z kolorystyki i czcionki wygląda mi na ING, wg. reklamy
    > więcej szczegółów jutro w dowolnej gazecie. Może ktoś z was zna już te
    W ING lokaty na 2%?,a może ror tyle bedzie miał?:)
    a reklamy nie widziałem...

    Pozdrawiam

    Marcin

    http://www.cuf.prv.pl

  • 3. Data: 2005-02-20 18:49:00
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    Dnia 02/20/2005 07:41 PM, Użytkownik Marcin Dominiak napisał:

    > W ING lokaty na 2%?,a może ror tyle bedzie miał?:)
    > a reklamy nie widziałem...

    i to jest kluczowe, ze nie widziales :) Tam sie smieja z bankow gdzie sa
    tak niskie lokaty

    Dla mnie kolorystyka ni jak nie wskazuje na pomaranczowego ING, reklama
    jest przeciez czerowna, a ten kolor to dla mnie eurobank

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 4. Data: 2005-02-20 18:55:17
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Dla mnie kolorystyka ni jak nie wskazuje na pomaranczowego ING, reklama
    > jest przeciez czerowna, a ten kolor to dla mnie eurobank
    a jeśli to o Eurobanku to widziałem:zaczyna się jakoś tak jakby początek
    wiadomosci telewizyjnych,ale to chyba kredyt w eurobanku reklamowali a nie
    lokaty...?

    Pozdrawiam

    Marcin

    http://www.cuf.prv.pl

  • 5. Data: 2005-02-20 19:02:57
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    chyba masz problem ze wzrokiem, ponieważ 5 minut temu na tvnsiedem była
    reklama eurobanku (wyprzedaż kredytów 30%) a po niej wspominana reklama niby
    ING i było pomarańczowe. Na początku widać same usta kobiety lub mężczyzny -
    zależy od wersji reklamy - a potem pomarańćzowe tło z napisem:

    Poniedzialek
    21.02.2005 lub 21 luty (nie przyjrzłem się)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

  • 6. Data: 2005-02-20 19:09:17
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    tu jest link do zdjęcia które udało mi się zrobić telefonem w trakcie tej
    reklamy:

    http://www.beauty.eu.org/20-02-05_2003.jpg :)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

  • 7. Data: 2005-02-20 20:13:28
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    Obstawiam VW Bank ROR 4%

    --
    Peet
    adres antyspamowy ROT 13

  • 8. Data: 2005-02-20 20:42:18
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 20 Feb 2005 19:37:56 +0100, "emka" <u...@p...pl>
    wrote:

    >wg. reklamy
    >więcej szczegółów jutro w dowolnej gazecie.
    Slyszalem w Radiu Zet.
    Zobaczymy czy naprawde w *dowolnej* gazecie :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 9. Data: 2005-02-20 21:04:38
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Feb 2005 20:09:17 +0100, "Marcin Kubiczek"
    <u...@h...com> napisał(a):

    >tu jest link do zdjęcia które udało mi się zrobić telefonem w trakcie tej
    >reklamy:
    >
    >http://www.beauty.eu.org/20-02-05_2003.jpg :)

    No wlasnie, bo juz zdretwialem, gdy wyczytylam "21 luty", a to okazuje
    sie Twoje, a nie banku... Bo bank napisal zupelnie inaczej.

    --
    Adek

  • 10. Data: 2005-02-20 21:23:14
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    jak się szybko pisze i to nie w wordzie :P to potem są błędy :) ale wiadomo
    o co chodzi

    --

    pozdrawiam,
    mk