  • 51. Data: 2014-07-21 00:32:03
    Temat: Re: OFE czy ZUS
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." aroubf8ljv0j$....@4...net

    > ... oto jest pytanie, a decyzja do konca lipca ...

    Ponoć Rosja ma rzeczywiste zasoby/zapasy finansowe na wypłacanie
    przyszłych emerytur. Putin proponował sięgniecie do tych rezerw
    przy okazji budowy gazociągu prowadzącego do Chin, ale Chińczycy
    lekka ręką dali 25 miliardów dolarów (czyli połowę) i funduszu
    nie tknięto.

    OFE czy ZUS -- co za różnica, do jakiego śmietnika wrzucić...
    Trzeba raczej myśleć o wyrwaniu się z sideł, nie zaś o tym,
    w jaki śmietnik wrzucić forsę.

    Nikt w UE nawet nie liczy (M4?) długu związanego z obietnicami
    emerytalnymi i nazywa to coś ,,długiem ukrytym''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2014-07-21 08:54:51
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 20 lipiec (niedziela), gdy o godzinie 17:35 *z*
    naskrobał(a):

    > Sens jest jeden i podstawowy. Powiedzieć stanowcze NIE!!! okradaniu
    > obywatela i pod pretekstem mniejszego zła ratowania aktualnych problemów
    > budżetu państwa.
    A bankowcy to inny gatunek? Zrobią dokładnie tak samo.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2014-07-21 08:53:21

  • 53. Data: 2014-07-21 09:15:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jul 2014 17:35:57 +0200, z napisał(a):
    > Sens jest jeden i podstawowy. Powiedzieć stanowcze NIE!!! okradaniu
    > obywatela i pod pretekstem mniejszego zła ratowania aktualnych problemów
    > budżetu państwa.
    > Merytorycznie czy finansowo to jeden pies ale takie NIE może kiedyś
    > zmusić następnych złodziei do zastanowienia się przed podpisem kolejnej
    > "mądrej" ustawy.

    No jak ? Beda pieniadze do wziecia, to beda chcieli je brac, kolejna
    ustawa.

    Jakby tak ktos referendum zorganizowal wsrod posiadaczy kont i
    obligacji w OFE, i domagal sie wczesniejszych wyborow, to moze by
    poczuli zagrozenie, czy nawet stracili stolki.

    J.

  • 54. Data: 2014-07-21 17:35:15
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    Głos w dyskusji :)

    http://biznes.nf.pl/co-sie-stanie-gdy-wybiore-ofe,,4
    8569,139

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 55. Data: 2014-07-21 20:04:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    J_K_K <j...@i...poczta.fm> writes:

    > Głos w dyskusji :)
    >
    > http://biznes.nf.pl/co-sie-stanie-gdy-wybiore-ofe,,4
    8569,139

    503 serwis niedostępny
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 56. Data: 2014-07-22 19:31:59
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-07-21 20:04, Kamil Jońca pisze:

    8569,139

    > 503 serwis niedostępny
    > KJ

    Chyba duże zainteresowanie i czasami zapycha ;)

    Artykuł źródłowy (dolna część):
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ciernista-droga-do-O
    FE-3167905.html

    --

    J_K_K

  • 57. Data: 2014-07-24 17:46:34
    Od: "PiotrF" <3...@w...pl>

    tez bylem w zus i zlozylem wniosek ze zostaje w ofe
    nie dam satysfakcji bezczelnym politykom którzy robią z obywateli idiotów.

  • 58. Data: 2014-07-24 17:52:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "PiotrF" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > tez bylem w zus i zlozylem wniosek ze zostaje w ofe
    > nie dam satysfakcji bezczelnym politykom którzy robią z obywateli idiotów.

    I udalo sie? Ja w tym tygodniu bylem juz 2 razy zlozyc wnioski kilku osob z
    ZUSomacie. I za kazdym razem jest zepsuty. Ochroniarz mowi, ze przed godzina
    sie zacial ;). Dzis probowalem nawet sie dodzwonic do ZUS zeby jakas
    reklamacje zlozyc, ale nie ma takiej opcji...

    MK

  • 59. Data: 2014-07-24 20:44:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

> [...]
    > przed godzina sie zacial ;). Dzis probowalem nawet sie dodzwonic do
    > ZUS zeby jakas reklamacje zlozyc, ale nie ma takiej opcji...

    To chyba jednak przez epuap lepiej :)
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 60. Data: 2014-07-24 21:58:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup

    > To chyba jednak przez epuap lepiej :)

    A masz sposob, zeby sie uwierzytelnic bez koniecznosci pojawienia sie w
    urzedzie? Jak skladasz kilka wnioskow to kazda z osob musi sie przejsc do
    urzedu.

    MK