  • 1. Data: 2013-01-17 17:58:30
    Temat: Doładowanie w Orange przez Paypal
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Czy ktoś wie gdzie można doładować telefon na kartę w Orange placac poprzez
    Paypal? Szukam i szuam i nic nie mogę znaleźć a chodzi o szybkie spelnienie
    warunków paypalowej promocji.

  • 2. Data: 2013-01-17 18:19:32
    Temat: Re: Doładowanie w Orange przez Paypal
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-17 17:58, Przemek pisze:
    > Czy ktoś wie gdzie można doładować telefon na kartę w Orange placac poprzez
    > Paypal? Szukam i szuam i nic nie mogę znaleźć a chodzi o szybkie spelnienie
    > warunków paypalowej promocji.

    Chyba tylko przez ebay ale tam doładowania na 20zł kosztują ~25zł. Coś
    ten paypal jest mało kochany w naszym kraju... nieźle musi kosić od
    sprzedawców, że go tak nie lubią.

  • 3. Data: 2013-01-17 22:39:14
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Chyba tylko przez ebay ale tam doładowania na 20zł kosztują ~25zł. Coś ten
    > paypal jest mało kochany w naszym kraju... nieźle musi kosić od
    > sprzedawców, że go tak nie lubią.

    to nie wina sprzedawców tylko kupujących
    paypal zawsze chroni kupującego
    sprzedający doładowań nie ma potwierdzenia nadania
    więc przy reklamacji paypal zawsze mu kasę zabierze i odda kupującemu

    krótko mówiąc paypal sprzyja oszustom

    erator/

  • 4. Data: 2013-01-17 22:54:53
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-17 22:39, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > to nie wina sprzedawców tylko kupujących

    tego nie napisałem ;) jedynie podejrzewałem paypal o pazerność

    > paypal zawsze chroni kupującego
    > sprzedający doładowań nie ma potwierdzenia nadania
    > więc przy reklamacji paypal zawsze mu kasę zabierze i odda kupującemu

    kupując na alledrogo też nie ma jakiegoś 'specjalnego' potwierdzenia. Na
    obydwu platformach doładowanie przychodzi mailem lub następuje zdalne
    doładowanie konta. Tu i tam sprzedawca ma taką samą możliwość
    udowodnienia, że wywiązał się z umowy.

    > krótko mówiąc paypal sprzyja oszustom

    Czyli paypal bardziej chroni kupujących, a mieszkańcy krainy nad Wisłą
    bezwzględnie to wykorzystują... i wszystko jasne. Teraz już wiem czemu
    PayPal się u nas nie przyjął.

  • 5. Data: 2013-01-18 20:32:23
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Użytkownik "Przemek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś wie gdzie można doładować telefon na kartę w Orange placac
    > poprzez Paypal? Szukam i szuam i nic nie mogę znaleźć a chodzi o szybkie
    > spelnienie warunków paypalowej promocji.

    Jaka promocja, jakis link czy nazwa :)?

    Paypal sprzyja tylko kupujacym i to prawda. Prowizje maja znacznie wieksza
    od innych operatorow, kij im w oko.