  • 1. Data: 2004-04-20 06:29:52
    Temat: Nowy wygląg www e-Integrum
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    BGŻ znowu zmieniło wygląg internetowych stron e-Integrum. Jak
    dotychczas - to wg mnie zmiany idą w dobrym kierunku. Przede wszystkim
    uprościli nawigację - kiedyś wszystko rozwijało sie z menu bocznego,
    teraz zastosowali 2 menu - poziome - główne i boczne - szczegółowe. W
    funkcjonalności większych zmian nie zanotowalem.

    Mam tylko takie zastrzeżenie - w niektórych opcjach lista "zdarzeń"
    wyświetla się od najmłodszego do najstarszego, a w innych, odwrotnie.
    I to możnaby ujednolicić - oczywiście oprócz downloadowanej historii
    operacji, ale to inna para kaloszy.

    Grzexs

  • 2. Data: 2004-04-20 12:26:51
    Temat: Re: Nowy wygląg www e-Integrum
    Od: "ZZZ" <O...@P...ONET.PL>

    bgż TO NAJLEPSZY BANK INTERNETOWY

  • 3. Data: 2004-04-20 17:05:31
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    ZZZ napisał:
    > bgż TO NAJLEPSZY BANK INTERNETOWY

    Caps Ci się zaciął. Jak odpisujesz jednym zdaniem to wycinaj wiadomość
    na którą odpowiadasz.

    K.