  • 11. Data: 2018-08-20 17:09:20
    Temat: Re: Nowy regulamin kart kredytowych Citi a Revolut
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ten "komfort" z citka to jest średnio opłacalny z uwagi na doliczaną "opłatę
    operacyjną" - chyba że masz taką ofertę jak ja, że ta opłata to 0zł i RRSO wychodzi
    10,47% - wtedy rzeczywiście jest to jeden z najtańszych dostępnych kredytów
    nie-hipotecznych, a do tego pozwala dalej normalnie korzystać z KK.

  • 12. Data: 2018-08-20 17:44:17
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-08-20, Pete <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > raczej bezodsetkowe. Bo nadużyciem byłoby doładowanie revlouta nazwać
    > bezgotówkowym, ;)

    Mówisz? A gdzie tam gotówka się pojawiła? :P

    A odpowiadając: tak, uznałem że transakcja jest bezgotówkowa,
    bo nie było prowizji oraz nie było żadnych odsetek.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 13. Data: 2018-08-20 22:20:59
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    > Niedawno to była 300zł, teraz do końca sierpnia jest 200zł oraz drugie 200zł za
    wyrobienie dodatkowej - też dla starych klientów, warunek to brak dodatkowej na 1
    lipca.
    > Aha, ta "tania" to visa, mc jest droższy i ma większe warunki zwolnienia - dla visy
    wystarczy 2400 płatności rocznie.
    > Ja jednak wolę w pełni darmową niż "tanią" - choć promo ma zalety.

    Może i 300 :) - tyle tych promocji że można się pogubić,
    a jeszcze nie wypłacili ;)
    Oczywiście z KK zawsze można zrezygnować, choć 2400 łatwo "wyrobić"
    - np. revolutem - choć nie wiadomo jak długo :D

    Ps. Citka "uwolnionego" mam od dawna, ale mało używam
    traktuje jako zapasówke na wszelki wypadek ;)

  • 14. Data: 2018-08-20 22:37:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    > On 2018-08-20, Pete <n...@n...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Mówisz? A gdzie tam gotówka się pojawiła? :P

    Tymi ręcami wyciągłem ze ściany :D

    > A odpowiadając: tak, uznałem że transakcja jest bezgotówkowa,
    > bo nie było prowizji oraz nie było żadnych odsetek.

    Nie bój niebój. I tak Ci zabiorą(*)

    (*)Pierwsze kroki już poczynili - nie będą dawać punktów za to. Krok
    drugi będzie naliczaniem odsetek w GP.

    --
    Pete

  • 15. Data: 2018-08-20 22:39:22
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    10,47% - wtedy rzeczywiście jest to jeden z najtańszych dostępnych kredytów
    nie-hipotecznych, a do tego pozwala dalej normalnie korzystać z KK.

    Mam tylko oprocentowanie 10%. Jeszcze lepiej jest w Mille - tam jest
    tylko opłata - 1%.

    --
    Pete

  • 16. Data: 2018-08-20 23:00:49
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-08-20, Pete <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > Nie bój niebój. I tak Ci zabiorą(*)
    >
    > (*)Pierwsze kroki już poczynili - nie będą dawać punktów za to. Krok
    > drugi będzie naliczaniem odsetek w GP.

    E tam, nie zabiorą. Ja tą kartę na dniach wypowiadam, 300 zł w bonach
    niedawno zgarnąłem, to po co mi ona dalej. Nawet nie da się przypisać
    do Apple Pay. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 17. Data: 2018-08-21 10:35:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 23:00:51 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer
    napisał:

    > E tam, nie zabiorą. Ja tą kartę na dniach wypowiadam, 300 zł w bonach
    > niedawno zgarnąłem, to po co mi ona dalej. Nawet nie da się przypisać
    > do Apple Pay. ;)

    To jeszcze przynajmniej stówkę możesz z tego wyciągnąć, jeśli co nieco tą kartą
    wydawałeś - kliknij wypowiedzenie w ST, tak mniej więcej po tygodniu powinni
    zadzwonić z propozycją moneybacku 10% - co prawda max. zwrot to 100zł do wypłaty za 3
    miesiące - ale kto wie, czy tego numeru nie da się powtarzać co kwartał, sprawdzamy
    to właśnie z kartą simplicity żony, za którą dostaliśmy stówkę oraz telefon (choć nie
    taki, jaki myślałem, że będzie - w temacie reklamacja do reklamacji ze straszeniem
    Rzecznikiem Finansowym ;)

  • 18. Data: 2018-08-23 18:29:49
    Od: "Bogdan B." <b...@p...neostrada.pl>

    W dniu 2018-08-17 o 20:00, Bogdan B. pisze:
    > Czy ktoś ma pewne informacje jak Citibank traktuje od 8 sierpnia
    > doładowania Revolut?

    Doczekałem się odpowiedzi z Citibanku:

    "(...)Informuję, że transakcja na rzecz usługodawcy oznaczonym MCC 6012
    (np. revolut.com) to transakcja gotówkowa.(...)"

    Z poważaniem
    (...)
    Starszy Specjalista ds. Usług Transakcyjnych
    Biuro Obsługi Wyspecjalizowanych Produktów Detalicznych
    Citi Handlowy