  • 1. Data: 2010-09-07 10:52:44
    Temat: spłata KIS
    Od: "kombek" <k...@o...eu>

    Posiadam kartę kk KIS i teraz mam termin spłaty zadłużenia.Pytanie może laickie
    ale nie za bardzo jestem pewny jak prawidłowo ustawi płatność w swoim banku do
    spłaty karty kredytowej. Na info powiedzieli, że wystarczy imię i nazwisko plus
    nr konta do spłaty zadłużenia a tytułem spłata karty kredytowej KIS. Jakoś to mi
    nie pasuje ani nazwy adresu tylko nazwisko może się mylę ale chcę mieć pewność
    ,że wszystko będzie w pariatku. Kto spłaca kartę KIS z obcego banku to proszę o
    konkretne dane jak to zrobić coby nie mieć kłopotu.

  • 2. Data: 2010-09-07 10:57:29
    Temat: Re: spłata KIS
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    kombek pisze:
> [...]
    > ,że wszystko będzie w pariatku. Kto spłaca kartę KIS z obcego banku to proszę o
    > konkretne dane jak to zrobić coby nie mieć kłopotu.

    spłacam KIS z Multi, wpisuję:

    Noble Bank
    numer konta

    a w tytułe spłata kk kis

    dochodzi zawsze, zero problemów ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-09-07 16:35:15
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent kombek nadaje:
    > chcę mieć pewność ,że wszystko będzie w pariatku.

    Ważny jest JEDYNIE numer konta (i tu uważaj by się nie pomylić). Reszta
    jest opcjonalna.

  • 4. Data: 2010-09-07 19:02:23
    Od: "combek" <k...@o...eu>

    > Agent kombek nadaje:
    >
    > Ważny jest JEDYNIE numer konta (i tu uważaj by się nie pomylić). Reszta
    > jest opcjonalna.

    dzięki za info

  • 5. Data: 2010-09-12 20:41:45
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "kombek" <k...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > tylko nazwisko może się mylę ale chcę mieć pewność ,że wszystko będzie w
    > pariatku. Kto spłaca kartę KIS z obcego banku to proszę o konkretne dane

    Biorąc pod uwagę, że każda karta posiada odrębny nr rachunku bankowego, to
    równie dobrze możesz tam wpisać "xyz".