  • 1. Data: 2004-11-23 21:26:25
    Temat: Nowy dział Poleca prnews.pl
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Zapraszam do nowego dzialu w PRnews.pl:
    POLECA PRnews.pl

    Na pierwszy ogien poszedl eMAX+ (sprawdzcie jak go ocenilem - i czy werdykt
    jest sprawiedliwy :)
    http://poleca.prnews.pl/index.php/display,7503

    Jego podstawowa idea to ocena nowych produktow i usług bankowych, ktore
    cały czas pojawiaja sie na naszym rynku. To takze czesto podsumowanie
    dyskusji, ktore tocza sie na pbb. Bez marketingowej otoczki, same suche
    fakty (ale z komentarzam;) i rzetelna ocena. Tylko naga prawda (mam taka
    nadzieje :)

    Kazdy produkt/usluga bedzie ogolnie opisana. Najwazniejsze w tym jest to,
    ze bede staral sie to robic jak najbardziej obiektywnie. Czyli co zostanie
    po odjeciu calego marketingu. Idea dzialu jest zwrocenie uwagi nie tylko na
    zalety (bo przeciez tym zajmuje sie bank ;) ale takze na jego wady. O tych
    o ktorych wiem z wlasnego i waszego doswiadczenia. Bede staral sie zwracac
    uwage na "dziwne" zapisy w umowach i osadzal sam produkt w szerszej
    perspektywie.

    To o opisie. Oprocz tego glowne plusy i minusy. Na koniec werdykt i uwagi.

    Oczywiscie jak to czlowiek moge czesto miec problemy z zachowaniem
    obiektywizmu (no tak czasami mam swoje typy ;) - pamietajmy - ze to jednak
    uslugi - i ich jakosc czesto zalezy od pojedynczej osoby i jej humoru.
    Gdyby zatem wdral sie waszym zdaniem jakis blad - komentujcie!

    P.S. Co do ocen - dzial jeszcze jest w fazie rozbudowy.
    Oceny jakie wystepuja
    od najnizszej:
    0 gwiazdek (ostrzegamy - unikaj tego produktu lub usługi)
    1 gwiazdka (słaby produkt lub usługa - z łatwością znajdziesz lepszy
    2 gwiazdki (średni produkt lub usługa) - znajdziesz lepszy produkt lub
    usługę, chociaż z tego też możesz być zadowolony
    3 gwiazdki (dobry produkt lub usługa) - po prostu dobry wybór. Jesli
    rozwaznie wybierzesz, bedziesz z niego zadowolony
    4 gwiazdki (bardzo dobry produkt lub usługa) - bardzo dobra jakość produktu
    lub usługi możesz go spokojnie wybrać. Nie powinienes sie na nim zawiesc .
    5 gwiazdek (wyrózniający się produkt lub usługa) to lider w swojej
    kategorii. Jego wybor gwarantuje zadowolenie.
    Najwyzsza ocena (ktora bedzie przyznawna raczej bardzo rzadko i wyjatkowo)
    to PRnews.pl rekomenduje. To produkt, ktory warty jest polecenia dla
    wszystkich - bez wyjatku, zmiata cala konkurencje nie tylko w swojej
    kategorii. (przyznam sie, ze w sumie musialbym mocno pomyslec, zeby takowy
    obecnie przyznac...)

    Ze wzgledu na eliterna jakosc "Rekomendacji" produkty lub usługi ktore
    otrzymuja 4 lub 5 gwiazdek, moga otrzymac rowniez srebrny znaczek "Poleca
    prnews.pl". To specjalne oznaczenie produktow, na ktore chce zwrocic
    szczegolna uwage ze wzgledu na ich niewatpliwe zalety. Te produkty sa po
    prostu warte polecenia, jesli nie dla wiekszosci (5 gwiazdek), to
    przynajmniej dla znacznej czesci klientow (4 gwiazdki).

    Tak jak pisalem - dzial jest jeszcze w ramach budowania - jesli macie
    jakies uwagi - piszcie tutaj lub na priva :) I komentujcie.

    W kolejce czeka BOSBank24 i PKO Inteligo :) Ale to pewnie blizej konca
    tygodnia.(czekam na inne propozycje :)

    Pierwszy na ruszt poszedl ostatnio tutaj popularny eMAX+. (dostal ode mnie
    4 gwiazdki i znaczek "Poleca prnews.pl 2004")
    http://poleca.prnews.pl/index.php/display,7503

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 2. Data: 2004-11-23 22:16:39
    Temat: Re: Nowy dział Poleca prnews.pl
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    Michal! Dlaczego nie dales mu 6 gwiazdek?
    "Klientom zaoferowano rachunek eMAX+, o wysokim oprocentowaniu 5,3 proc. w skali
    miesiąca."
    fju, fju

    kursor

  • 3. Data: 2004-11-23 22:23:56
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości
    > Zapraszam do nowego dzialu w PRnews.pl:
    > POLECA PRnews.pl

    Super ten znaczek :)
    Może kiedyś instytucje finansowe będą zabiegały, żeby ich produkty otrzymały u Ciebie
    5 gwiazdek.
    Zycze powodzenia.
    Pozdr.
    MM

  • 4. Data: 2004-11-23 22:33:22
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Michał 'Amra' Macierzyński* napisał(a):

    > /ciach

    Pomysł z opisem i oceną produktów/usług nowych na rynku - bardzo dobry :)

    Natomiast co do emaxa+ to chyba zapomniałeś o możliwości otwarcia trzech
    rachunków emax+ przez jednego klienta -> to prowadzi za sobą
    teoretycznie wykonanie trzech darmowych przelewów miesięcznie zamiast
    jednego :)

    Gree

  • 5. Data: 2004-11-23 22:36:13
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    hm, ale pieniądze masz albo na jednym w danym momencie - albo po trochu na
    każdym z nich - wiec ta możliwośc darmowych jest taka czysto teoretyczna

    ps. w ing bodajże możesz otworzyć ile chcesz rachunków OKO - prowadzenie
    pierwszych 3 jest bezpłatne (o ile dobrze pamiętam)

  • 6. Data: 2004-11-23 22:45:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> wrote:
> [...]
    > trzech rachunków emax+ przez jednego klienta -> to prowadzi za sobą
    > teoretycznie wykonanie trzech darmowych przelewów miesięcznie zamiast

    no jak - jest po prawej stronie :) W Zaletach: "możliwość założenia do
    trzech niezależnych rachunków eMax plus"

  • 7. Data: 2004-11-23 22:49:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kursor <mKursor@_USUN_wp.pl> wrote:
    > Michal! Dlaczego nie dales mu 6 gwiazdek?
    > "Klientom zaoferowano rachunek eMAX+, o wysokim oprocentowaniu 5,3
    > proc. w skali miesiąca." fju, fju

    A czy twoim zdaniem to jest niskie oprocentowanie?
    Pisze przeciez wyraznie, ze sa lepsze oferty (zwlaszcza dla osob mogacych
    zalozyc lokate).
    Owszem - mogliby dac wiecej - ale badzmy realistami. I tak dali minimalnie
    wiecej niz OKO (chociaz dla mnie OKO jest lepsze).
    Moim zdaniem zasluguje. Jesli Twoim nie - czekam na argumenty! :)

  • 8. Data: 2004-11-23 22:50:16
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Paweł* napisał(a):

    > hm, ale pieniądze masz albo na jednym w danym momencie - albo po trochu na
    > każdym z nich - wiec ta możliwośc darmowych jest taka czysto teoretyczna

    Przykładowo masz na jednym - wypłcasz na eKONTO, (pierwszy darmowy za
    free) następnie z eKONTA przelewasz na drugi eMAX plus po czym masz
    kolejny darmowy przelew z drugiego eMAXa plus w razie potrzeby. I
    analogicznie trzeci :) To już praktyczne trzy :)

    > ps. w ing bodajże możesz otworzyć ile chcesz rachunków OKO - prowadzenie
    > pierwszych 3 jest bezpłatne (o ile dobrze pamiętam)

    W sumie jeśli OKO można mieć trzy to na to samo wychodzi :) Ale ING dla
    mnie jakieś takie przestarzałe ;)

    Gree

  • 9. Data: 2004-11-23 22:51:26
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

> [...]
    niz OKO (chociaz dla mnie OKO jest lepsze).
    > Moim zdaniem zasluguje. Jesli Twoim nie - czekam na argumenty! :)

    ja uwazam, ze to jest rewelacyjne oprocentowanie :-)
    ba! bezkonkurencyjne!

    hint: _w skali miesiaca_ ?
    ;-)

    kursor

  • 10. Data: 2004-11-23 22:51:32
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Michał 'Amra' Macierzyński* napisał(a):

    > no jak - jest po prawej stronie :) W Zaletach: "możliwość założenia do
    > trzech niezależnych rachunków eMax plus"

    No faktycznie, my mistake. Eh za mało kawy dziś ;)

    Gree