  • 1. Data: 2004-11-23 20:56:57
    Temat: GE Mieszkaniowy a zaswiadczenie o braku kredytu!- PROSZE POMOCY!!!!!
    Od: "ralf78" <r...@p...onet.pl>

    Witam szanowna grupe!

    Blagam o pomoc, kogos doswiadczonego,eksperta albo pracownika lub
    konsultanta banku GE Mieszkaniowy...
    Potrzebuje zaswiadczenia z GE ze nie mam tam zadnego kredytu!
    Potrzebuje to do innego banku!Sytuacja jest paranoiczna...Od 1,5 miesiaca
    pisze do nich,dzwonie,tylko infolinia, zero kontaktu,codziennie inna osoba
    mnie obsluguje i codziennie od
    nowa tlumaczenie bo za kazdym razem dana osoba nie jest w temacie a to takie
    k***wa proste...Wyslalem wniosek o zasiadczenie, wplacilem 50 zl bo tak
    trzeba podobno na podane konto i czekam i czekam i czekam....
    Mija wlasnie 2 tygodnie jak jakis tam konsultant dalby sobie glowe uciac ze
    wyslali to zaswiadczenie a dzis przyszedl mail do banku w ktorym mam brac
    kredyt oczywiscie znowu od innej, niewtajemniczonej osoby ze pisma nie wysla
    bo nie maja pieniedzy...

    BLAGAM pomozcie...Za tydzien konczy sie termin waznosci dokumentow i wniosku
    w drugim banku a ja dalej czekam...

    pozdrawiam i licze na Was,

    Rafal

  • 2. Data: 2004-11-23 23:27:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "ralf78" <r...@p...onet.pl> writes:

    > Potrzebuje zaswiadczenia z GE ze nie mam tam zadnego kredytu!

    Nie bardzo to rozumiem... Od wszystkich bankow w kraju takie kwity
    zbierasz? 8-)

    MJ

  • 3. Data: 2004-11-24 06:38:47
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Poproś Bank wktórym złożyłeś wniosek żeby sam wysłął zapytanie o klienta.
    No właśnie a z ciekawości to jaki to bank?

  • 4. Data: 2004-11-24 07:37:19
    Od: "ralf78" <r...@p...onet.pl>

    Juz to robili...
    Chodzi o Millenium, wysylali zapytanie a GE zbyl ich informujac ze udzielaja
    informacji jedynie osobie zainteresowanej...
    A jak dzwonie to mnie olewaja...
    Do centrali sie nie dodzwonisz a infolinia Wiesz do czego sluzy, do
    sciemniania potencjalnego zainteresowanego bo informacji w razie problemow
    to nikt nie udzieli...
    Wszystko to robi wrazenie, ze kazdy dzial w GE jest kompletnie ze soba nie
    kompatybilny, ci co odbieraja telefony to nie maja zadnego kontaktu ani
    zadnych informacji od tych, ktorzy na przyklad udzielaja pisemnych wyjasnien
    itp...Jeden wielki totalny bajzel a kazdy odsyla do kogos innego tylko ze
    nie ma mowy o normalnym kontakcie...
    Nie wiem jak jest gdzie indziej ale chyba to nienorlane zeby nie moc
    dodzwonic sie do glownej cetrali w warszawie pod jedyny podany oficjalnie
    wszedzie numer...

    pozdrawiam,

    Rafal

  • 5. Data: 2004-11-24 08:53:57